|
|
|
|---|---|
| Var kan man köpa chromade eller högglanspolerade hjulbultar till e39? Helst i Malmö-trakten. | |
|
De flesta däckfirmor brukar ha kromade hjulbultar! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
De flesta däck/fälg försäljare kan erbjuda hjulskruvar som är kromade. Min erfarenhet är att det oftast är ockerpriser på dessa skruvar. Vet någon vad det är för gänga hur lång skruven är och konans vinkel på skruvarna på tex E39? /Anton |
|
|
Ja, då fick du var först den här gången Johan.. ;-)) /Anton |
|
| Jag har frågat hos tre däckfirmor här i Malmö och ingen av dem har (Jo en hade silvriga, ej chrom och kostade 42:-/st = för dyrt). Inte ens Mekonomen har. | |
|
Ta reda på vad det är för stigning på gängan, hur lång gänga det ska vara och vilken vinkel det är på konan. Jag kanske kan hjälpa dig.. /Anton |
|
|
Ingen härikring har då chrom i alla fall. Det är bara låsningssatsen som är chromade. Vanliga bultarna är bara polerade eller vad han sa... Enligt han så fanns det inga i chrom. =( MVH Morgan. Länk |
|
|
Kolla på Feltema (oj, biltema) Länk // Gunnar ---- mina bilar -- Länk och annat :) |
|
|
Det finns hjulskruvar som är kromade. Inga problem att hitta det. Kolla på Länk och Länk tex. Sen vet jag att Volvo har på gång att montera kromade hjulskruvar på sina bilar från fabrik. Inget ovanligt med det, men dom som kommer nu har en semsad bricka istället för fast kona. Då ställer man till det för sig när det gäller ytbehandling, svårt att få kromet att hitta in under brickan. Trots det så har dom valt att göra på detta vis. Har inte BMW kromade hjulskruvar att erbjuda? /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.