|
|
|
|---|---|
|
Tänkte posta några bilder på ett M6 CSL bygge *den röda*.. Dom bilderna som inte funkar är "före" bilder som är borttagna så dom nya bilderna får plats då 10Meg är max på sidan.. Sidan kommer mycket snart ligga på en snabb server med massor av bilder/filmer på våra bilar.. MVH///Ekman Länk BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com | |
|
Riktigt fet vagn! Vad är gjort med motorn? |
|
|
Motorn är lite småtrimmad men kommer kompressormatas eller så köps det en klar S50 Turbo motor.. BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
Tydligen så har min gamla bil ändrat karaktär en aning!?!?! Rosa vinge och spoiler är trots allt oförlåtligt!!! ; ) ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
Mr Jim |
Skitsnygg men är det rörramsstolar? Borde byta dom till Sparco Evo glasfiber istället, rörram ser lite billiga och buggyaktiga tycker jag.. |
|
Mr jim.. både jag o min kusin som äger bilen ha suttit i stolar från 1500kr till 15k och denna var dom vi satt bäst i för rimlig peng jag är 182 o väger 91kg så alla passar inte.. jag har svarta sprint i min och tycker ej dom ser "billiga" ut. GA har stolar för 10k som ser ut och känns som hej kom och hjälp mig.. Chrome: ja nu ser den sjukt läcker ut i verkligheten BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
Hehe, ja har du vägarna förbi Gbg någonting slå en signal!! // B ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
|
You are beatifull, no mather what they say.. lalala :) Underbar bil! |
|
| Ekman: du har en ruggigt snygg bil! En fråga bara vart har du fått tag i vingen nånstans? Hemmabygge eller? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.