|
|
|
|---|---|
|
hejsan undrar om det går att lägga en schrick 272 av en 2.3liters på en 2,5 kat..???? BmwBasti | |
|
jamaxel alltså... har för mig att det är annorlunda på den me kat..??? BmwBasti |
|
|
ja mena kamaxel... lite för tidigt på morrn.. :) BmwBasti |
|
|
vad har kammen med katten och göra?? därimot kan du inte ha en sån kan i en 2,5 motor...om den är till 2,3an... 2,5an har större cc volym ///Dont Force Me i Can Explode |
|
|
HampZZ: större vad för nåt??? s_maid: Maila till schrick och fråga, så vet du säkert sen.. /Niklas |
|
| Naturligtvis kan du ha 272-kammen i en 325:a även om den suttit i en 323:a tidigare! Volymen eller Kat har inget att göra med kammen i det här fallet. | |
|
Det skiljer på kamtider mellan med kat och utan, men själva kammen passar nog, frågan är hur dina avgasvärden blir. // Gunnar ---- mina bilar -- Länk och annat :) |
|
|
va ja har hört så e d samma kammar på alla m20 utan kat. å samma på alla me kat. problemet var att 2.5:an som ja ska ha e kat å d e inte 2.3:an... så d blir bajs me besiktningen om avgasvärden skiter sig... BmwBasti |
|
|
Ja, som sagt kamtider skiljer mellan kat och utan.. Men med en 272:a får du helt andra kamtider sen spelar det ingen roll om den har suttit i en med eller utan kat, då det är andra värden på den iaf. Det är väl inte hela världen att prova heller, kammen går att byta utan att lyfta motor eller topp. // Gunnar ---- mina bilar -- Länk och annat :) |
|
|
jo tack! för alla svar BmwBasti |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.