|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har man slitit hund i verkstaden hela kvällen, spännande ögonblick nr 13 började närma sig, återigen en uppstart vilket visade sig blir samma katastrofala tomgång som vid monteringen av öppen dumpventil. Nåja. Monterade dit en återcikrulerande dump, provstartade, samma dåliga tomgång. Vad är problemet? Satt och klurade på vägen hem då tanten har ringt som en galning efter en och kom på idén att det kan vara luftslidspjället, antar att detta är den grova slangen (utav 2, ena är vevhusventilation) som går upp i orginal insugsbälgen efter LMMen som ligger lös i motorrummet och inte igenom LMM som den gör orginal, därav så går den dåligt på tomgång. Har jag rätt i mitt funderande, och om jag monterar denna efter LMM så borde bilen då få in rätt uppmätt luft. Väldigt tacksam för svar! //K som är väldigt trött... Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot. | |
bmwracing |
Ja, det borde bli rätt. Slangarna från tillsatsluftsliden ska sitta en före och en efter spjället. |
|
tackar, då ska jag testa det imorgon! Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot. |
|
|
funkade fint det där! fan vad len den vart. nästa problem är ju wastegateklockan, men det går att läsa i en annan tråd.. Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.