|
|
|
|---|---|
|
9000 mil, Skinn, Steptronic, 18 ", med mera. Ingen navi! Vad får man ut vid en snabb affär? Alltså inget väntande utan den köps direkt. Bilen är i nyskick! 165.000:-? | |
|
Sålde en 328Ci-99 9200 mil,svensksåld,helskinn(ej sportstol),17",manuell,ej navi,väldigt fin i Februari förra året.Fick 195.000:- för den.Borde väl inte sjunkt till den nivån du anger om den är i nyskick.Automat är väl inget plus iofs.,men 165 är billigt! Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
|
Steptronic är väl en nackdel på treserie? Eller är jag ute och cyklar? /Simon |
|
| Jo, det är en nackdel enligt mig oxo. | |
|
Nej tack.. Automat är det som gäller för 3-serien och är även en dyr extra utrustning.. Bilens värde ökar lätt med automat.! Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Sebbiis, tror du har fel där... /Simon |
|
|
Anser också att det är fel, är helt övertygad om att en 3-serie med automat är mer svårsåld än motsvarande med manuell. En 3-serie ska definitivt upplevas med BMWs underbara manuella låda, utan tvekan! Vet att BMW själva anser automat som mer svårsålt (på 3-serien då) och tar med största sannorlighet automat som ett minus vid inbyte, eller i a f inte som något som höjer värdet på bilen. Den nedbantade Steptronic lådan som kan fås på 3-serien är inte mycket att hänga i julgranen och kan inte på långa vägar jämföras med den låda som återfinns i m3an. / Peter |
|
|
Aitz.. Själv tycker jag att automat är det enda rätta... Skulle inte tänka mig köpa en bmw utan det. Sen tror jag inte på att bmw tar det som ett minus med automat i inbyte, tvärtom.. Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.