|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det inte vore fler som vore intresserade av att alla användare kunde ha en personlig gästbok? Vet att det finns bl.a. på Fotosidan.se (för övrigt en superb sida) och det kunde vara kul att ha en här också. Då kunde man ha möjlighet att skriva personliga hälsningar eller frågor utan att "smutsa ner" de olika trådarna som läggs upp här på forumet. Vet att jag är en av "syndarna" på detta området =) Man kunde också som användare uppdatera kompisar om projekt, händelser, om man ska på olika träffar osv. Vet ju att man kan använda e-post men ändå. | |
|
Goddess, du är påhittig du! Tycker det vore en bra idé, vad säger Autopowers Hr TeknikMaster Tommie om möjligheterna?? /// Gunnar E. |
|
| Jag tycker det låter kanon!!!! | |
|
Jepp!! Det låter kanon!! 1BJÖRN Länk |
|
|
Typ den som vi touringklubbs medlemmar använder oss av:Länk ----- Mvh Nisse Länk |
|
| Nja! Tänkte mig mer en som är kopplad till användarens sida. Det har man som tidigare nämnt på Fotosidan.se. Det är kul att få personliga förslag, hälsningar och tips som kanske inte alltid hör hemma på forumet. :) | |
|
nej usch, onödigt, slöar ner sidan, bättre med mail, då vissa "profiler" kommer få fullsmetad gästbok efter vissa evenemang osv --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Givetvis så skulle det finnas en radera funktion på inläggen precis som det gör på Fotosidan. Där laddar medlemmarna upp bilder hela tiden och för diskussioner precis som här. Det finns för dagen ca: 95800 bilder uppladdade samt 390 000 kommentarer på dessa. 20500 diskussioner 216 000 inlägg i dessa diskussioner Mm... Och jag uppfattar inte sidan som slö! :) |
|
|
Varför helt enkelt inte bara ha en PM funktion!!!! --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Känns väldigt onödigt med personlig gästbok. Det är ju inte Lunarstorm det här. Däremot PM-funktion hade varit oerhört användbart! --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Kan tänka mig det till frilansarstaben, men inte till samtliga användare. Det lär bli allderles för stort och mycket för att kunna hantera på ett vettigt sätt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Om man bortser från de tekniska delarna tycker jag både PM-funktion och personlig gästbok skulle vara lysande! /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
För oss oinvigda: Hur fungerar en PM-funktion? /// Gunnar |
|
|
gunnare - Så man kan skicka Privata Meddelanden till de som är reggade på forumet. Mycket bra funktion! /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Låter bättre än en gästbok så då röstar jag på det med! :) /Goddess "Som är glad, så glad för hon har nya F1 däck! :)" |
|
|
Gode gud! Nej! Räcker med ett LuNaRsToRm! Mvh, Robban |
|
|
Om en pm funktion skulle dra ner på onödiga inlägg, dö snack osv då är jag för det. Men om det blir så att mek lösningar försvinner från forumet och i stället skickas med pm då blir det fel. Sen är det kanske läge att ta en ordentlig debatt om vad som hör hemma här och vad som verkligen inte hör hemma här. Som det är nu så börjar det bli svårt att få vettig hjälp på teknik sidan. Tyvärr så har fler och fler av dom mekaniskt kunniga försvinnit från både forumet och e-post listan OCH DET ÄR VERKLIGEN TRISST! /Pelle |
|
|
Men därimot en möjlighet att editera sina egna inlägg skulle verkligen inte vara fel /Pelle |
|
|
Alltså förlåt en stackars till åren bliven IT-relik, men vad är det för vits med en PM-funktion när alla ändå har sin mail-adress publicerad? Går väl lika bra att maila om man vill nåt "privat"? I en personlig gästbok, däremot, skulle man kunna ha lite diskussioner inom 'sällskap för inbördes beundran' utan att behöva kludda ner allmänna forum. /// Gunnar E. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.