|
|
|
|---|---|
|
Min stereo är helkonstig. Helt utan vidare börjar det brusa som sedan övergår till ett olidligt högt oljud. Det händer både vid radio- och cd-spelning. Enligt BMW är det bara att köpa nytt a 6.000 spänn. Jag vill gärna höra om någon annan haft samma problem och om det går att laga? | |
|
Jag hade samma problem på min 320 -99! Som jag köpte fabriksny så dom bytte det på garantin som tur var. Verkar konstigt att det först är nu som du har fått problem med radion. Vet du när din bil är tillverkad? Utifall det var ett dåligt parti eftersom jag hade samma fel. |
|
|
Min fd cd spelare hade väldigt svårt att mata ut cd skivor, och ibland hängde den sig bara. Slutet för den blev när jag tappade tålamodet och en knytnäve löste probelemet för evigt. Min nya har aldrig krånglat. Tror bara det handlar om lite tur och otur i produktionen. Prova och ta ut den och sätt tillbaka den. kan ju vara någon kabel som inte mår så bra? Synd att jag precis sålde min cd för 1500 spänn idag, den hade kanske suttit bra i din? Mvh Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.