|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada, fick hjälp av farsan igår att dra lite kablar för lite neon belysning inne i bilen. Tyvärr så sprakade till en aning och efter det så startar inte bilen. Startmotorn går igång och snurrar, men motron verkar inte villja tända. Vi har kollat säkringarna 20 ggr och ingen är trasig. Vi har även kollat dom som sitter till vänster i motorutrymmet, inge där heller är trasig. Finns det säkringar någon mer stans? Någon huvudsäkring eller så? Jag har pratat med den lokala BMW verkstaden men dom visste inte vart det kunde tänkas sitta några huvudsäkringer, så nu vänder jag mig hit. Bilen det gäller är en 318i e46'a. Om det är någon mer information ni behöver för att utesluta något så säg bara till. Jag börjar misstänka styrboxen, men det svider i plånboken bara jag tänker på det, tacksam för svar. | |
| Ingen som kan svara på det? | |
|
Någon måste väl kunna svara, jag är desperat. Jag vill inte ta den på trailer och åka 20 mil för att köra en diagnos också visar det sig att det bara är någon säkring eller nått. Ingen alls som vet vart huvudsäkringarna sitter på en 318 e46'a? |
|
|
Lite ensamt att skriva här ; ). farsan hade fått ett hett tips som jag skulle villja veta vad ni tror om. Kan det vara så att datorn i bilen tror att vi försökte tjuvkoppla den så att stöldskyddet gick in? Isådanafall måste jag till verkstaden och låsa upp den ändå... :/. Men vad tror ni om det? Kan det vara stöldskyddet? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.