|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Tänkte ge mig in på lite lättare styling, och tänkte kolla om man kan sätta en läpp under orginalspolern ? (E36). Alla har ju ändå M3 frontar, så tänkte att det är nästan mer udda utan. :/ Var kan man få tag på dem ? passar samma läpp som till M3 ? Saxar in en bild från galleriet, är det bara en läpp eller annan front ? Länk | |
|
Ser ut som reiger-läpp på orginalfront.. eller rieger-kopia... Finns en uppsjö av läppar till orginalfronten (ej samma som läppar till m3-fronten) Jag är själv ute och jagar ngt bra, men sök lite på forumet efter stylingfirmor så ska du se att du hittar alla tänkbara läppar till orginalfronten. Dalhems har bland annat den läpp du hänvisat till (www.dalhems.se) mvh Sahlin |
|
|
Tnx! Hoppas bara att det inte syns allt för mkt skillnad på lacken på org spoiler och en nylackad läpp.. När det är rätt liten sak ändå, kanske man kan lacka själv med sprayburk ? Har metallic lack, men om man pytsar på fint med klarlack sen kanske det blir bra ? |
|
|
Beror nog mest på vad du själv vågar... Jag tänker köra spray på ögonlocken, men jag tror inte spray duger till läppen.. den blir för stor, kommer nog inte bli tillräckligt jämnt... Det är nog klokare att fråga någon bekant eller firma om de kan fixa detta på rätt sätt för en billig peng... mvh Sahlin |
|
|
Smörgåstårtor funkar väldigt bra i utbyte mot lite lackering har jag hört.. ;D --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
| Om du är interesserat i vad funktionen til denna läppen är, så kan du lesa om det på denna länken: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.