|
|
|
|---|---|
|
Nu är alla 321 ute på grönbete, vilken vårdag igår! Efter en utflykt till ett par bilfirmor i Malmö igår och slutligen MC-Huset's helgöppet med massor av cyklar tog vårkänslorna överhand och jag var helt enkelt tvungen att åka och ta ut bilen. 15 mil mer eller mindre vansinnesfärd blev det. Underbart! Någon annan som inte kunde hålla sig? | |
|
Jag startade upp bilen igår för att ta en liten sväng. Men upptäckte läckage av kylarvatten vid expansionskärlet, så det blev ingen tur. Är det någon annan som har haft samma problem? Får åka till verkstan och få systemet provtryckt. Jag som var så sugen på att köra!!! Hans |
|
|
samma här. luftade bilen för första gången i vår i går. sedan blev det vaxa och polera. motorrummet fick sig en omgång med rubbing så nu glänser allt som det ska :-) har satt på vinterhjul, man vet ju aldrig hur kallt det kan bli i mars/april. längtar redan efter mina 18tummare men dem ska först på i samband med att stålomspunna slangar ska monteras om några veckor. ska då även byta till EBC Greenstuff klossar så att dem sotar mindre. trist att behöva polera fälgar en gång i veckan |
|
| z3C 4 ever: varför vinterhjul?? Det är ju nu det börjar bli bättre väder. | |
|
MatroxMGA: Här i 08-regionen kan man aldrig lita på väderprognoserna ;) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Själv satte jag på sommarsulorna igår trots att jag egentligen hade tänkt vänta till nästa helg. Kunde inte hålla mig. Man får väl ta cykeln om det skulle komma en snöby...;-) |
|
|
Trevligt att höra, Johan! :) /Andreas |
|
|
vinterdäck....varför detta? Själv trycker jag dit mina 19" på torsdag ;) Ska bli gött,stora fälgar är fett 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
| MatroxMGA, yatooil: den gummiblandningen jag har i sommar däck är nog inte så bra i kombination med 0 gradigt vilket det kommer förrekomma ett par veckor till på morgonkvisten. därför vinterdäck. | |
|
Vågar man fråga vad det är för gummiblandning? Kör du med R-däck på gata eller? =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.