|
|
|
|---|---|
| Tjena vad tycker ni om den där??Länk vad ska man kolla på den vid köp? kommentera allt ni vet om den bilen osv. är det en bra bil går dom bra? vad kan man hitta för fel? Mvh Magnus tack på förhand | |
|
Det är INTE "M5-paket" på bilen utan någon har bara målat silvrigt längst ner ...Sidoblinkersen är inte "original-liknande" utan ser ut komma från nån folka...Några "M5-stolar" har aldrig funnits utan det han syftar på är sportstolar med elmanöverering. Om jag får säg min personliga åsikt så verkar detta ha varit en bil som i tyskland förmodligen har kallats för "bassler auto"...Dvs en bil som de fixats lite här o där med,inte i positiv mening då...Men jag kan ha fel!!! Åk o kolla på bilen till o börja med...Men jag skulle inte ha alltför höga förväntningar på just detta ex....Men man vet aldrig.Priset tycker jag e för högt för en nyimport,runt de 20-22" e lagom "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
-BeeMWe- |
Jag är alltid lika positiv till säljare som heter "BMW"... |
| men vad ska man kolla vid köp på den?? har ingen service bok på bilen heller? han heter kazim han som har bilen.. det ska bli ev ett byte mot min 520 svensksålda 89a vad tycker ni?? byter enbart för jag vill ha mer motor att köra med.. det fanns även lite lackskader och småfix på bilen sa han.. har endast gått 19200 enligt han.. o han är andra ägaren sedan första reg i sverige 20 februari 2003.. hjälp mej nu snälla | |
| men vad ska man kolla vid köp på den?? har ingen service bok på bilen heller? han heter kazim han som har bilen.. det ska bli ev ett byte mot min 520 svensksålda 89a vad tycker ni?? byter enbart för jag vill ha mer motor att köra med.. det fanns även lite lackskader och småfix på bilen sa han.. har endast gått 19200 enligt han.. o han är andra ägaren sedan första reg i sverige 20 februari 2003.. hjälp mej nu snälla track på förhand | |
| men vad ska man kolla vid köp på den?? har ingen service bok på bilen heller? han heter kazim han som har bilen.. det ska bli ev ett byte mot min 520 svensksålda 89a vad tycker ni?? byter enbart för jag vill ha mer motor att köra med.. det fanns även lite lackskader och småfix på bilen sa han.. har endast gått 19200 enligt han.. o han är andra ägaren sedan första reg i sverige 20 februari 2003.. hjälp mej nu snälla track på förhand | |
| jag har 55 mil enkel resa att kolla på bilen så jag måsste bestämma mej innan jag åker.. är student o har ej råd att köra så mycket i onödan.. behöver hjälp av ett proffs.. | |
|
Asså e du student å inte e rik så skulle ja då avråda dej från att köpa en 535a... har nyss själv varit student å ja hade då inte råd på långa vägar att driva en 535a så d fick bli en 518 iställe. För d har vissa tendenser att kosta en hel del kulor. Men de va ju bara ur min synvinkel. B M W - Do I need to say more! Länk |
|
|
Det är ju nästan gratis det där priset. Är milen ärliga så slå till. Är som sagt inte M5 paket utvändigt, men det spelar inte så stor roll iaf. Kostnadsmässigt vet jag inte varför en 535a skulle vara så mycket dyrare än en 518 i sig. Beror ju på hur mycket du vill lägga ner. Jag har lagt ner en massa pengar på min men det är för att jag är pedant och vill att allt ska fungera till 100% och accepterar ej kompromisser. *BAWORAK* |
|
|
Fast jag undrar lite lätt över kusarna... 220??? *BAWORAK* |
|
|
En 535i M30B35 E34 har 211 hk. Katalysatorn snöt iväg med 7 hk från de ursprungliga 218 hästarna. En 535'a ÄR dyr att både köra och äga. Bensinförbrukningen kan nå skrämmande höjder i stadskörning. Dessutom kan ett billigt halvsunkigt exemplar bli ganska dyrt i längden. Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Varför en 535a e dyrare än en 518? Ja d faktorerna ja ser på då e t.ex inköp, försäkring, bensinförbrukning å en del delar. Då ja köpte min 518 gick en 535a på ca 80-90 kkr å en fin 518 på ca 50 kkr. Detta var sommaren -00. Därför köpte ja den då. Idag är ju inte prisskillnaden lika stor. Som student har man d inte fett, d vet ja av egen erfarenhet som sagt och då handlar d inte längre om hur mycke du VILL lägga ner utan hur mycke man KAN lägga ner. Men har man tur så funkar bilen bra å då går d ju bra så länge de inte går sönder nånting. B M W - Do I need to say more! Länk |
|
-BeeMWe- |
Skulle välja något annat. |
| tja men vad ska jag kolla på bilen då?? finns ingen service bok så hur kan jag veta om det är ärliga mil?? Mvh Mange | |
|
Du kan aldrig veta om milen är "ärliga"...Lyssna nu på forumet o välj en annan bil,om du nu inte får den för 20"... Men kolla ALLT på bilen,lyssna efter tick från toppen,kolla så att v-lådan ej "morrar" i friläget på tomgång,skick på avgas...Ja listan kan göras lång...O glöm inte att "skitfel" typ icke fungerande vindrutespolare kan bli dyrbara,de heter ju ofta "de e bara o byta pumpmotorn,kostar 100 på skroten"....Jaha?Men varför har han då inte köpt en själv då??Osv... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Verkar ju ändå hyfsad om man får den till rätt pris. Nyimport= fräsch kaross brukar det ja vara också. BMW CS #5139 |
|
| tja okej ska göra det.. måsste få tag i en större bil med mer motor nu.. men varförligger dom så lågt i pris om dom är nyimoprterad? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.