|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon i denna församling som har plockat loss de kromade lister som sitter i grillen - rätta mig om jag har fel men brukar de inte kallas för njurar? Hur som haver, hur får man bort dessa... Tänkte lacka om dom svarta... "Shadowline-lite" :) Har varit å känt lite på dom med en mejsel men inte vågat bryta så hårt... Det om det! Ha det! //Eson | |
|
Hej igen.... Glömde nämna att det gällde min 520i-88, e34... Alltså "standard" grillen inte den bredare varianten... //Eson |
|
| Det är bara att lirka loss dem och dra dem rakt ut, iallafall var det så på min 525i -92:a... Det är svårt att få färg att fästa på kromet så det kan vara idé att kolla upp om det inte finns färdiga att få tag på hos någon tillbehörsfirma... | |
|
Hej! Så här står det i Haynes-mekbok (Mittgrillen) 1. Skruva ur skrivarna och lossa strålkastarhöljena i motorrummet så att åtkomst bereds. 2. Skruva ur skruven och lyft ut plasthöljet bakom grillen, så att clipsen blir åtkomliga 3. Från motorrummet, sträck under strålkastarhusen och lossa de clips som fäster grillens lister och tryck grillen framåt 4. Pressa ned clipsen med en skruvmejsel, lossa grillen och dra den rakt ut. 5. Montera mittgrillen genom att placera den i läge och trycka in den i clipsen. Hoppas det här kan hjälpa dig en bit på vägen! Lycka till!... /Christoffer |
|
|
kom i håg att matta ner krommet när du målar njurarna Booze Bmw Club Finland #2046 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.