|
|
|
|---|---|
|
Länk Ett datorchassi som ser ut som en BMW kanske kan locka ngn ? | |
|
Har nyligen köpt min första BMW, och jag hoppas VERLIGEN inte att den skall vara lika felbelamrad som alla datorer ju alltid verkar vara... I datorns värld så "skall" det ju vara så... Tänk om det vore så inom bilvärlden, då skulle inte en enda bil bli såld! Som om man typ skulle missa en avtagsväg, i datorvärlden skulle ju det innebära att bilen måste startas om, och du återkommer då automatiskt till din startposition, dvs i garaget... KAN ju vara irriterande! ;-) Eller om bilen själv "utför en förbjuden åtgärd, och måste avslutas".... Hmm. Nej, bevare mig väl, aldrig en sammanblandning mella dessa världar! *L* Men visst var de fräcka, de där burkarna! |
|
|
Öhum. Nu finns det ju lite mer stabila saker än Windows inom datorvärlden också... ;) ///BMW - Was sonst! |
|
|
De bmw som säljs idag är 100% utvecklade med och av windows. De innehåller också en CE-verison av självaste windows i sitt "i-drive" system - lycka till är allt jag kan säga. Så sammanblandningen har varit en realitet i några år nu och någon windows-bmw kommer jag aldrig att köpa. |
|
|
Bilderna som jag länkade till var på datorchassin och hade ingenting med Windows att göra. Sidan som lagt upp bilderna heter 99mac.se och är alltså en sida för Macintosh användare. så vart kom Windows in i bilden !? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.