|
|
|
|---|---|
|
Har idag en e36 325i , å funderar på att köpa en e46 323i , går den mycket sämre? Varför åka sakta när man kan åka fort! | |
Apo |
jag har bytt upp mig från en e36 325 till en e46 323 och tycker att e46'an är något piggare.. annars saknar jag vanons kicken från e36'an.. |
|
Apo, vanoskicken ? För övrigt vill jag påstå att en 323 och en 328 med för den delen nästan känns slöare än en e36 325 men är i själva verket snabbare. (Bättre komfort och lägre ljud) |
|
Apo |
vanonskicken var vel kanske o ta i.. men man känner ju i en e36an när vanosen har varit igång och att kärran får bättre vrid eller vad man ska kalla det för efter ett visst antal varv.. nåja.. du förstår säkert vad jag menar.. |
|
Då jag bytte från e36 till e46 saknade jag INGET :) Det går lixom inte att längta tillbaks till e36... den känns sämre på alla sätt tycker jag. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Svaret på din fråga är NEJ. Prestandan är likvärdig. Men du kommer säkert uppleva det så eftersom e46 är en MYCKET mer välbyggd bil. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Sluta gnäll på E36 era surmuppar !! E36 är nästan lika bra som E46, bara lite äldre, och mindre välbyggd... ;) |
|
|
Anders: Du vet ju att vår "kritik" inte är helt obefogad, eller hur :) Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Okej, okej !! :)) Vill bara inte erkänna fullt ut att min e46 saknas ibland. Men när solen skiner och temperaturen stiger så ångrar jag mig inte en sekund. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.