AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
808

V.22 Navi.

Hejsan. Jag har uppgraderat min navigator i min m3:a och nu ber den om antingen key cd eller version 17. "Please insert key cd or version 17" Jag har ingen av dom tror jag, Vad gör jag????

Mvh. Olof.

Hane80
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Du får helt enkelt bli medlem i
Länk

Tar några dagar att bli medlem. Men där kan du ladda ner keyCD och sedan bränna den med lämligt program. Stoppa i cd skivan och det borde lös sig för dig.

mvh
Kristian
Ge
415
George
745i E65 2004
530XD F11 2015
Hej,

Här kan du ladda ner den direkt!
Länk
välj V18-key.zip och tag bara cd-key från denn version.

mvh
George

tack för all hjälp.
Jag har nu provat alla sätt först ladda ner v18-key och den får man i en zip/rar fil som jag sen packar upp och får fram en key som jag också packar upp och bränner ner på skiva men navin spottar ut skivan efter 2 sekunder och det händer inget med skärmen. Är det kanske en key för v.18???

Mvh. Olof
tack för all hjälp.
Jag har nu provat alla sätt först ladda ner v18-key och den får man i en zip/rar fil som jag sen packar upp och får fram en key som jag också packar upp och bränner ner på skiva men navin spottar ut skivan efter 2 sekunder och det händer inget med skärmen. Är det kanske en key för v.18???

Mvh. Olof

Hane80
Ge
415
George
745i E65 2004
530XD F11 2015
Hej,

Nej, denna CD-key är för alla versioner över v17. Hur bränner du ?

mvh
george
Jaha då ska det ju inte vara några problem. Jag packar ju upp filen "key" så jag får tre filer. Sen använder jag mig av easy cd creator där jag bara drar över filerna som ska brännas och bränner dom, när det är klart så provar jag i bilen. Har gjort det tre gånger nu, först provade jag utan att packa upp filerna och sen har jag provat med dom uppackade. Finns det fler sätt??

Olof.

Hane80
Hane80. Jag har en färdigbränd skiva med Key 17 på liggandes hemma. Skall ut en sväng i eftermiddag/kväll till Helsingborg för att hämta P******n från service. Vill du låna en fungerande skiva/ha hjälp med detta återkom snarast så får vi synka, har för mig att jag lovade detta tidiagre.

Använd min emailadress ...
Ge
415
George
745i E65 2004
530XD F11 2015
Hane80,

Du behöver CloneCd, ladda den från Länk och bränn!

mvh
George
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.