|
|
|
|---|---|
|
hej. mitt problem är start motorn och inkoppling av elen..... jag vet hur det ska sitta men jag hitta inte en av saladdarn den röd/svarta..... kan någon säga mig var den kommer ifrån så kanske jag hittar den............. eller är det en lös sladd??? //henrik | |
|
ingen som vet????????????????? eller kan kolla, det tar 3 sek o kolla, snälla någon!!!! //henrik |
|
Paap Reeder |
Hej! Du måste nog beskriva ditt elkopplingsproblem litet mera detaljerat om man skall ha en chans att komma med nått vettigt tips. MVH /// Paap R |
|
hej.... problemet är som sagt inte hur jag ska koppla startmortorn, jga har renoverat hela motorn och den står nu på en bock för att startas......... det jag har problem med är att hitta kablarna, det finns det ska ju in en plus pol på den grövre ansluningen och sen ska det in tva små(som jag inte vet om det är + eller -), en av dem är svart/gul den ska in på den undre anslutningen och den andra är svart/röd, den hittar jag inte och undrar därför varifrån den kommer så kanske jag hittar den. tack//henrik //henrik |
|
Paap Reeder |
Hej! En grov kommer från generatorn till startmotorn. En grov går från samma skruv till batteriet. En smal kommer från startnycklens läge III till flatstiftet. Har du fler kablar måste det väl isf ha med ngn startspärr eller dylikt att göra. MVH /// Paap R |
|
tackar, jag får se om jag får ordning på de:) //henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.