|
|
|
|---|---|
|
Finns det "skräddarsydda" hundburar til E39 Touringen? Helst skall buren vara fullhöjd! Då det eventuellt skall bli en Rhodesian Ridgeback! Vad kostar de? Vart finns de? /Jocce | |
|
Jag köpte min bur här ---> Länk och gav 3100:- för två år sedan. Bilder finns på min sida nedan. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke Olson: "Jag köpte min bur här ---> [LÄNK] och gav 3100:- för två år sedan. Bilder finns på min sida nedan." Hm, var det där en bur anpassad för din bil, eller nån variant som passar på flera? /Jocce |
|
|
Den var byggd till E34 men dom gör modellanpassade till alla bilar. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tycker det står ganska klart och tydligt på robusthundburars hemsida: "Vi tillverkar hundburen för just din bil till oslagbara priser. Hel- och halvburar. Pulverlackerade. Utrymningslucka framåt i bilen. Skrammelfri konstruktion." Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Såg att det var en ute på blocket kanske kan vara något? Länk "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.