|
|
|
|---|---|
| ja nu ska jag sälja min e21. Det är en 318i från 82 som har gått 31000 tror jag.. den är rostlagad i golv och det sitter 2 nya trösklar samt nedre delarna bak är nya det sitter ochså en ny skärm kant..det siter en bättre begangnad kylare ny vattenpump men det sitter ochså en ny kopling som har gått va 3-400 mil landsväg...samtliga bromsrör är bytta för ett år sedan tillsamans med skivor och beläg samt backar bak..motorn går bra är pigg och rap och drar ingen olja det fins även mera delar som är bytta som jag inte orkar skriva...men nu kom vi till den tråkiga biten bilen är i behov av lack den lacken som är nu är svart som är pålagd för att bilen inte ska rosta när jag har lagt ner så mycket jobb på den...bilens orginalfärg är svart | |
| glömde en sak jag skulle vilja ha 8000kr men vet ej om det är ett bra pris eller hur det är bara delarna går upp till ca 7000.... är tacksam för alla svar om mitt pris är för högt eller lågt endast ärliga svar vill jag ha | |
TobbeBMW |
Vet inte mkt om bilen i fråga, men har du lagt ner så mycket jobb som du säger på bilen och har kvitto på delarna så kan du väl ta iaf 8000:- för den tycker jag nog. |
| ja det finns yterst litte rost det finns inte några hål men det finns en och annan fläck på en balk under men det är inte genom rostat... och sedan va det ju att jag har kvito på ett nytt simons avgas system spindelleder länkarm vatten pump koplingen har jag ej nått kvito på pga att jag köpte den ej över disk... ja och sedan är den ny besiktad och skatad sen är det s o v sommar dägen går kanske en säsong till men vinter däcken är det bra mönster och det fattas inga dubb | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.