|
|
|
|---|---|
|
Är det någon mer än jag som tycker blocket har blivit mycket sämre? Det tar för lång tid innan annonsen syns. Dom om någon borde väl ha råd med mer personal om dom nu skall granska alla annonser. | |
TobbeBMW |
Håller nog inte med, hade en bil ute för lite sedan och den annonsen kom ut i god tid efter att jag betalt den. Ska man sälja saker så är det Blocket som gäller :-) |
|
Det är bra respons på annonserna, men det har blivit sämre. Många oseriösa hör av sig oxo. |
|
|
Jag lade ut en (pryl)annons igår kl 18, tog två timmar innan den visades - inte så farligt. Dessutom hade jag pengarna som jag begärde i handen idag kl 11! :-) /martin |
|
|
LME! Jag håller med, hade dessutom lite problem med dom då de inte ville godkänna min annons då de trodde jag var en "firma" fast jag klart och tydligt skrivit att bilen säljes privat. Mejlade 3ggr och 2 utav gångerna så fick jag automatsvar eller nåt liknande, iaf ingen förklaring på varför. Tycker att blocket har en fruktansvärt dålig kundkontakt och service. Men eftersom dom istort sett har monopol på div. annonser på nätet så blir jag tvungen att annonsera där igen. Och för att svara på din fråga så fick jag vänta ca 8 -10 timmar innan jag fick mail om att min annons inte var godkänd, det gick en hel arbetsdag innan jag fick svar från blocket. Nöjda kunder berättar får 1-2personer missnöjda berättar för ca 7-8personer. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
| Dom har blivit för stora, jag bara hoppas på att dom få konkurrans. | |
| Alldeles korrekt LME, dom har blivit förstora med en stor tung administration så de ser inte människan bakom annonsen längre. Konkurans vore nog den rätta medicinen i detta fall. | |
| Jag hade en annons på min 320 förra året och i annonsen glömde jag skriva något viktigt (minns inte vad det var). jag mailade till blockets kundservice och förklarade vad jag hade glömt och skriva i annonsen. Jag fick svar och dessutom rättade de till min annons. Men det var förra året, (Mars, April?), vet inte hur de är nu? | |
|
Gillar när det är enkelt att annonsera & söka. Powerbörsen här & www.bilklippet.com tycker jag är kanonbra. Synd att bilklippet inte kommit igång riktigt ännu, men gillar deras upplägg. Powerbörsen är ju gjuten när man skall söka eller leta BMW. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.