|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vet att många av Er inte gillar trådar av typen -"Varför måste dom..". Trots detta känner jag mig tvungen att lägga ut en länk till en ganska rejält stylad Z3. Länk Ful som stryk eller... MVH Jonas | |
|
Vad i hel...!? GAH! Får rysningar när jag ser den där skapelsen. Strålkastare från Toyota Celica (ser det ut som), uäck... /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Ouch... | |
Dragan525 |
Den ser ok ut!.. :) MVH Dragan BMW 4 LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
|
Honda S2000 varning ///MVH TONY |
|
| skitgrym men inte snygg....de liknar inte ens en bmw o då e de ett tecken på att den gått för långt | |
| som ett projekt är den riktigt kul. det finns inte mycet kvar från originalet och det är väl det som var tanken. men som en BMW är det lite horribelt japaniserat. men kul att folk har hobby :-) | |
|
Stackars Bimmer, kan ju inte visa sig bland släkten ens... Åka utan tak e gött!! |
|
| Misshandel... | |
|
Vilken fantasi, blir ju inte snyggare precis. Snyggast är nog orginal, men lite sänkningar och större fälgar bara ;) 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
ännu en "varför måste dom"... eller? Länk //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Tycker det ser ut som en modell i typ skala 1:30 typ.. inte helt jätte ful iallafall :) // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
haha, ja jävlar du! inte fan var det en riktigt, de ser jag nu... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Humm.. Länken tar mig till en ganska OK Mini. Visst, den säljs väl av BMW, men att kalla den Z3a är väl att ta i? / Fredrik |
|
|
Samma här, får upp en Mini på skärmen... Fredrik M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.