|
|
|
|---|---|
|
Länk 0km/h - Ventilsmatter 4sek | |
|
grymt sköna fälgar! men ganska dyr tycker ja... ser ju visserligen riktigt fin ut... Sen kan ju jag tycka att det är lite "over-kill" med slitsade brembo skivor på en 523a med automat låda... |
|
|
Tp_ 88: Brebmo max är ca 40 :- dyrare/skiva än dito vanlig skiva så varför inte?? i övrigt håller jag med dig: lite väl dyr.... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
gasar-magnus>> är det så? Varför då köpa "bmw-orginal"? Sämre hållbarhet på brembo-skivan? |
|
|
Orginal är också Brembo.... vanlig "pirat" Brembo ca 550:-/ st Brembo MAX ca 600:-/st se även: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
max en hundring för den bilen (om den är sv.såld) She drives me crazy |
|
|
ok... bra underleverantör :D... Så är det väl med rett många "bmw"-delar? Typ fjädring och liknande? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har ju rätt mycket mera utrustning än normala 523 or och påkostad , ser fräsch ut och med det låga miltalet om det är riktigt så är - 15-18 på utsatt pris, rätt pris tycker jag- 100.tusingarna är normalutrustade långmilade importer. En originalkat kostar 11.000 kr + montering på en 523. ///MVH Hasso Länk |
|
"over-kill" med slitsade brembo skivor på en 523a med automat låda Varför då? måste man ha muskelbil o köra bana för att ha slitsade skivor? /Stefan K |
|
stefannorr |
Bra skrivet hasso : ) |
Njuren |
Du får min för 160000 BMW - i nöd och lust |
|
En bilhandlare kanske, möjligen, eventuellt kan få ut detta, men knappast på privatmarknaden. mvh She drives me crazy |
|
|
En bilhandlare kanske, möjligen, eventuellt kan få ut detta, men knappast på privatmarknaden. mvh She drives me crazy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.