|
|
|
|---|---|
|
Har en kompis som är jobbig med sin Skoda Octavia RS's skrytande......Hur klarar sig min nyinköpta BMW 525i M Sport 01 mot Skodan.....det är jo 193HK i 525i 01, sen så har jag sport chassie med hela sportpaketet på(men det spelar jo inte så stor roll)....I alla fall så har hans Octavia 180HK med 1,8T.....Hur är den i förhållande med 525'ans 2,5'a råa motor kraft?...... I o med att den är nyinköpt (1vecka) så har jag jo inte kört upp med han , men han mobbade mig innan när jag körde 318 98....Så tänkte få honnom hålla käften nu ..... På min sitter det Dunlop Sport 255/45 bak o 235/45 fram..... .:Kristijan:. | |
|
Tja det bästa är att testa det är ingen skam i att förlora.. *låter ju bra i alla fall* Leta lite tester på din 525 och RS:en o jämför.. BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
| Det beror på hur du kör. Kört ifrån ett antal 525i(e39) med en S40 (160hk). Men det skulle nog inte hända om rollerna var ombytta. Föraren är 50% av bilen anser jag. Skodan väger dessutom mindre än 525:an. Som Ekman säger bara att testa. | |
marall |
som alla andra sagt tidigare testa men rs:en är en slö bil...polarens original golf gti -86 ala 139 hk tog en sån ett par gånger i somras....(båda var ungefär lika snabba i starten)...först på slutet av fyrans växel som rs:en börjar knappa in så sakta |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.