|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Tycker den ser väldigt låg ut i bak men väldigt hög i fram? Eller..? Länk /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 | |
| Ser väl ganska normal ut. Standard är dom 5 cm högre fram än bak. | |
|
Jasså, hade jag inte en aning om! /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Här ser du en med 17"-originalhjul, Länk för jämförelse. Den du länkade till kanske ser lite "hängig" ut bak.... |
|
|
Är nog så att höjdskillnaden fram/bak blir mer markant med 19 tummarna. /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Jag tror det är så att du blir lurad av att skärmkanten bak går mycket längre ner än vad den gör fram. Därför ser det nog ut som att den är lägre bak fast den igentligen inte är det. // Jim |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det brukar se konstigt ut när hjulens geometri inte följer skärmkantens, brukar kunna se sunkigt ut i vissa fall. Snygg ! M5a fel hjul tyvärr enligt min smak-. ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso: Så sant, så sant.... Tycker att M5 lika som en M3 är bilar (oavsett modell familj) som passar bäst i original fälgar. Min kusin har en Mercedes 600 W140 Och han bytte ut original 16" (vilket i.o.f.s. jag förstår) till 19", men inte speciellt snygga, kan rent av vara samma som på M5'an på bilden. Visst är det vissa fälgar som passar på M5, själv skulle jag gärna köpa M5 -95 18", de är ju otroligt snygga. Y-eker BBS är nästan alltid en vinnare, samt BMW's egna eker fälgar modell större är ju fräcka. Tycker också det snabbt ser lite sunkigt ut om hjulen går under skärmkanten. |
|
| känner killen som har bilen och den är inte sänkt. | |
|
M3 Svensson - Okej då vet jag, har du koll på skicket på bilen oxå? /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Räcker det med att byta till sänkfjädrar i fram för att få ner den något? Eller blir det dålig väghållning? /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Ingen...? Kan det räcka med att få ner den ca 10mm fram för att de ska se "jämnare" ut? /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Om det är nivåreglering ibak så kan det ju vara den som är påväg att ge sig. Dämparna, klockorna och nivågivaren kan ju vara nått att kolla lite närmare på om man ska köpa bilen. Mikael Melander mikael@m-tec.se Länk |
|
| skicket... ja det är det inget fel på, bilen är servad som den ska o allt det där... invändigt är den kalasfin. det är inte nivåreglering på bilen, det blir så med feta 19" fin bil till bra pris om du frågar mig!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.