|
|
|
|---|---|
Lindahl |
Har länge varit audi-trogen och haft både A4, A6 och senast TT men har nu införskaffat en 323ci -00, mycket trevlig bil. Bra bottendrag och fin byggkvalite....är välfdigt nöjd hitills. Hoppas på många skön mil med min nya vagn. mvh Christian |
|
LYCKA TILL MED DIN NYA PÄRLA! HAR HAFT MIN(STÅLBLÅ MED MAGLIA KLÄDSEL) NU I SNART 3 ÅR! SE UPP BARA FÖR EVENTUELLA FEL INNAN GARANTIN GÅR UT! SJÄLV HAR INTE HAFT NÅGRA PROBLEM FÖRUTOM ETT FEL MED TEMPOSTATEN SOM SLUTADE FUNGERA, FICK DEN UTBYTT INOM GARANTITIDEN. AD |
|
|
Vad fick du ge för den? Utrustning, miltal,svensksåld? Köpte du privat eller från en handlare? 323ci '00 to be DJ |
|
| Välkommen! Blev nyligen BMW ägare igen efter lite otrohet hos VAG koncernen..:) | |
|
Var å köpte en 520i -86 i helgen... Säger bara vilken grym bil... Vilket drag trots att det är minsta 6:an.... //Cosmos |
|
|
Välkomna =) Cosmos, rätta mig om jag har fel... Du var möjligtvis inte en frekvent besökare på 240-klubben (och TPC)förr? =) //Koffe |
|
Lindahl |
Silver, sportstol. elstolar, alu.inredning, cd.radio, 17" BMW org, v-däck, komfortpkt, klima, regnsensor, mulitratt, halvskinn, larm, armstöd, svensksåld, 2800mil + all seriemässig utr Jag fick ge 250' för den och köptes hos en BMW återförsäljare Mvh Christian |
Mangemannen |
Välkommen till gänget. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.