|
|
|
|---|---|
|
Tjenix! Är intresserad av att installera portabel navi i min beti, tex Ipaq, Palm. Ni som redan kör med den varianten, skulle ni kunna berätta för en potentiell köpare hur dessa system fungerar, monterin, kostnad etc. Taksam för info /Dominik | |
|
Kolla under galleriet-frilansare-Hasso i ute i menyn till vänster så skriver Guru-Hasso lite om hur hans Ipac navi funkar Hoppas det är en bit på vägen för dig Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jag har pulat ihop en sida med lite info om just detta. Är det intressant så surfa in på Länk Helt klart ett mycket intressant alternativ till fast monterad GPS då du får så mycket mer användningsmöjligheter. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk För oss Bmwtokar! |
|
|
Jo jag vet att det inte är en Pocket PC-maskin men jag har använt en Garmin GPS V i ca ett år innan jag nyligen installerade en original-navi och jag kan verkligen rekommendera den. Liten, smidig och synnerligen portabel med tydlig display som visar hur man skall köra i alla korsningar etc. Bra, väl genomtänkt användargränssnitt är det också. Mvh Björn Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.