AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
4.593

Någon som har testat MDS styling?

Sida 3 av 3
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Jag kikade på spoilern i våras och var inne på att köpa en, men så fick jag se en bild på en E39:a med spoilern monterad, och jag tycker inte det var snyggt.

BMW CS #5206
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Jag har beställt sidokjolar, väntar på att de ska trilla ner i postlådan.
Återkommer då jag hunnit testa dem!
markus00
christer silvén: Såg spoilern ut som denna eller? Länk
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Köpte en vinge från MDS för 999:- dom tar 618:- i polen på Länk
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Framspoiler E30 E46 look 908:- i polen 3490:- på MDS
jo
1.001
joakim E
523i touring -00
här i luleå finns mds de har endel prylar inne så man kan känna och jag gillar inte alls deras prylar, vet inte hur de passar på bilen men kvaliten känns lite billig och plastig

Joakim E
//
131
///puh
525ia m-sport -01
Jag har jobbat i en Mds butik och det jag kan säga om deras saker är att alla lysen etc. kommer från Hova. Deras kjolpaket och liknande är det väl inget fel på kvaliteten men passformen är ingen höjdare. Det är inte ovanligt att det saknas monterings tillbehör. Tex en kille som köpt komplett kjolpaket till sin A3:a tror ja det va och då var sidokjolarna ca 5 cm förkorta. Leveranstiden på kjolpaket och vingar är inget man kan hurra för, det kan ta väldigt lång tid att få det man beställt. Lysen, blinkers och liknande brukar gå fort.
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Har mailat MDS och frågat varför dom tar 2500:- mer för en frontspoiler till E30 av E46 modell än vad dom tar nere i polen och svaret jag fick var:

Hej!
I polen har en arbetare normal månadslön på
2500:- och sedan kostar frakten väldigt mycket.
Med Vänlig Hälsning
Thomas Andersson

Dom påstår alltså att frakten kostar 1500:- för att lägga på mer än det bubbla på inköpspriset är lite väl mycket.... Tänker inte betala 3490:- för en frontspoiler som har kass passoform i glasfiber...

Bättre prisförslag vore 900:- (pris på framspoilern i polen), 500:- (Frakt), 1000:- (vinst) så ca 2500:- vore nog ett rimligt pris.. Lite dålig stil tycker jag...
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
men när man köper mds styling i affären.... är det helt klart pengarna...

///325///
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
danragn: Frakten kan mycket väl vara 1500 kronor. Är inte så billigt som man skulle tro att ta in grejer från länder som t.ex. polen. Det ska betalas moms vid inköp och moms då de säljer, plus att de naturligtvis ska ha en vinst på det hela.

Att frakta nåt från polen till Sverige för 500,- lär iallafall bli väldigt svårt...

Vill inte på nåt vis skydda MDS, men det blir snabbt dyrt att handla utomlands. Men visst har de väl en hel del vinst också...
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
En vinge som som kostar 600:- i polen kan dom sälja för 1000:- i sverige i alla fall.. Hmm.. Ja 1500:- i frakt vilken förlust affär... Aja det är som det är...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.