|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Mr Ok. Helt klart intressanta prylar. Vore kul om nån visste svenska priset å så. Hittade en del snygga grejer. Varför åka sakta när man kan åka fort! |
|
Burberry |
jimmynilsson81: kan du skicka bilder på dina corner splitters? |
|
Hmm, Har beställt en mother load av prylar från mds! Sido kjolar, front, baklampor, blinkers, u name it! gick loss på 8500kr! Får se när jag får hem allt! Hoppas att det inte är nåt jävla hem snickeri bara! Beställde 7 april... fick order bekräftelse, sen är det bara den tråkiga finansierings biten kvar =( borde väl gå igenom på tisdag den! Så räknar med att få prylarna i början av maj! |
|
|
Till "Burberry" Du måste rensa din mail innan jag kan skicka en bild.. Bilden är ca 950kb och när jag skickar den så står det att du har för litet lagringsutrymme.. Nån som vet vart man kan slänga upp bilder på nätet gratis? MVH Jimmy |
|
|
Är det någon som har köpt någon front av MDS? som har bilder eller kan förklara om det var nått att ha? Länk |
|
| Jag ska köra till mds imorgon efter jobbet å beställa en front / bak spoiler till mig =) riktigt mkt billigare än ja har hittat nån annan stans. jag återkommer senare med mera info om passform osv osv. | |
|
satt och tittade runt lite på internet och såg att sungraphic.se hade en front till e36 som som värkade välldigt lik mds, någon som har testat sungraphics.se front??? Länk |
|
| Sniker in i tråden för att få uppdates.. :) | |
| En del av Stylinggrejorna som MDS säljer är väldigt likt de som finns i DNS tradings sortiment, fast lite billigare. | |
|
jimmynilsson81: Skicka gärna bilden till mig också. robertsahlin@hotmail.com Tack på förhand, mvh Robert Sahlin |
|
| e ingen vidare passform på mds paketen. | |
|
Länk Dessa splitters köpte jag ifrån MDS... |
|
| köpte ett komplett paket till en e36 från mds.tog 5 veckor innan jag fick hem de! sen visade det sig att passformen var rent för j-vligt dålig på front och trösklar!! bakdelen passade dock som en smäck efter att jag fick bygga en ny krockbalk bak o flytta upp den 4 cm. kontaktade mds,och dom sa att alla paket till e36 är felgjutna!!!dom har skickat iväg ett nytt paket,som jag inte har fått ännu,ska bli intressant o se om de nya paketet passar:/ en kompis köpte ett paket till en golf,o de passade riktigt bra.är dock ganska vågigt.får se hur det ser ut till veckan, lackat o monterat .återkommer då. | |
| jimmynilsson81: Det blev ju bra... Men det var väl inga problem att montera dom på din bil?? | |
| Här är ännu en Länk till Polen. För att få priset kronor priset på nätet x2=kronor | |
| Tänkte se ifall det fanns ngn som testat deras grejor nu... Snart ska jag beställa min spoiler.. | |
| MDS Luleå har en rödlackad Monsterfront till Golf III, och den är onekligen av accetabel kvalitet, passformen vet jag ingenting om (trots att de har en Golf III som visningbil så har de inte kittat den med någon av deras egen styling, kanske för att den är "färdigbyggd" för längesedan..?) | |
| camatra: det är hans egen bil.. inget som ägs av mds.. därför är den inte kittad.. | |
|
Estländska Dc-ice svarar inte på mail från Skandinavien, då www.tuningstore.com fungerar som återförsäljare. I teorin ska de sköta om Sverige, Norge och Finland, men i praktiken verkar de endast i Finland. Har själv dc-ice front, och den passade bättre än Seidl tunings original bakspoiler! Tror att det kan variera rätt kraftigt då man köper "piratdelar", ibland passar det skitbra, ibland inte alls. Sen är det ju alltid lite krångel med glasfiberdelarna... Om man är händigt lagd så rekommenderar jag att köpa billiga kopior, allt går att modifiera så det passar. "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
markus00 |
Någon som köpt någon spoiler från MDS?? Hur va passform, kvalite?? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.