|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Lite uppdateringar på sidan, bla shadowline reportage, försäkring, hur fungerar ACC Länk Något ni saknar på sidan eller vill ha reda på? Skriv gärna. Och för alla som undrar: nej det blir ingen E38 i år. Fokuseringen är nu helt på en E9. Men en E38 blir det igen, med all sannolikhet nästa år och då en facelift. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Hej! Surfade in på din sida.Riktigt bra,du ger en bra inblick i e-38 djungeln...=).Hoppas du forstätter i samma anda.För övrigt så gillar jag verkligen din egen 740....vill inte missa att lägga bud på den om den blir till salu. Mvh Peter |
|
|
PW>>>Den är väl redan såld vad jag förstått av all info ;) Mvh Janne. |
|
Scheckheft |
Hej PW: som Janne T påpekar såldes bilen i höstas. Kul att du uppskattar sidorna Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Var lite tveksam till en början, det är trots allt jobbigt att hålla på med uppdateringar av websidor osv. men du Scheckheft har verkligen lyckats superbt med din sida, håller världsklass, mycket bra skrivna reportage och fakta! MVH, E38B12 |
|
Scheckheft |
Hej Lite kompletteringar på E38.info: - populära tillbehör som diskuteras ofta här - kompletterande till "stolsreportaget" som åskådliggör skillanden mellan komfortstolar årsm. 94 -95 och 96. Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Roligt att någon tog tag i en renodlad E38 sida på svenska. En eloge till dig Scheckheft ! Har någon koll på om man måste byta relämodul för stol om man skulle få för sig att byta från komfort till kontur, eller är kontakt samt relämodul den samma ? Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Hur går det med bannern? :) Sonny Crockett and Ricardo Tubbs in Miami Vice, pure 80´s |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.