|
|
|
|---|---|
|
Har idag bytt bort min älskade 323 E46 coupe till förmån för en Z4 2,5. (Siktet var egentligen inställt på en E46 cab. Men pga. avsaknad av svensksålda objekt så fick jag "hoppa ner ett steg".) 323an kommer jag inte att glömma i första taget! Var ju min första bmw till och med, å vilken körglädje! Men det jag kommer att sakna mest är nog ändå den mörkblåa lacken (orientblå). Den nya har titansilver. Hur härligt är det inte att köra runt i stan på natten när bilen är nytvättad och neonljusen speglas i lacken! MUMS! Måste säga att jag blivit positivt överaskad vad gäller Z4:an. Både snabbare och bekvämare än va jag tänkt mig! Dock ingen rolig motorvägsvagn... Men en riktig blickfångare är den!=) Är ju inte så många som kör nercabbat såhär tidigt på året... men nu när det är så fint väder kan man ju inte låta bli! Hoppas även att detta ägande skall bli mindre problemfyllt än mitt tidigare. När ja köpte 323:an så trodde jag att ja skulle slippa att laga en så pass ny BMW. Men sen fick man ju lära sig att BMW inte är lika med konstruktionskvalitet. Har råkat ut för de flesta vanliga felen E46or brukar råka ut för. Därför var nu ett av kraven att det skulle finnas nybilsgaranti på den nya bilen! Ska lägga in lite bilder på den så fort ja hinner! /Cronor | |
|
Bara att gratulera!! Snacka om att man e avis :)) |
|
|
Grattis!! Dags att byta bil i profilen kanske? =) Ny bild 18 Jan- Länk |
|
| ser det bättre ut nu?=) | |
|
Kul, jag funderar på en likadan bil så håll oss uppdaterade om vad du tycker om bilen. |
|
|
alltid roligt att byta bil, även om jag kanske inte hade valt en z4 i första hand, men huvudsaken är ju att du är nöjd! lycka till och hoppas att du får många problemfria mil! MVH Johan K |
|
|
Grattis! Z4 är en riktigt snygg bil. Skulle helt klart kunna tänka mig en sådan. Lycka till med bilen! mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
Hej! Tack alla! Hoppas att denna vagn inte får för sig att gå sönder bara... Finns några saker som irriterar än med. Att man inte får plats med instruktionsboken i handskfacket till exempel. Och att när stolarna är tillbakadragna så långt det går så knarrar det. Borde Jämfört med min e46 så inbjuder z4:an till mer bus! Nu har ju z4:an mer hästkrafter, men det ja gillar mest är servot (och sportknappen) vara tyg bak på stolarna. Har för mig att autopower tog upp detta när de provkörde z4:an... /Cronor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.