|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Blev en SUV men Kia, ;(. 1Björn: En varmkörd Skoda!? *garv* Inte så långt ifrån eller!? :P Nej Alfan passar nog bättre. Hett temperament! *S* (Se inlägg om folk som inte håller till höger. *L*) |
|
| gjorde det där för några månader sen på nån annan sida .. då vart jag en varmkörd skoda fabia combi *snyft* | |
|
Gummans svar Med din mjuka bullighet tar du hela världen i din famn. Din omedvetna charm kan förvirra den tuffaste stadsjeep, men kanske är du rädd för att komma för nära så hårda lekkamrater. Din rörande kärleksfullhet kan bli opraktisk ibland, men oftast kommer du ungefär dit du hade tänkt dig. Se bara upp så att du inte blir överkörd - det är en hård värld därute! Du är en varmkörd Skoda Fabia Combi. Har du råd att inte åka Bmw?? |
|
|
Jag blev också en Alfa 156 vilket kändes helt rätt. Provkörde en i förra veckan och den är ju trevlig men framförallt trevligt formgiven. En drivlina som mer liknar BMWs och jag skulle väldigt seriöst överväga ett inköp. /Johan Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
|
Du tar då inget på allvar i onödan. En regnig dag stannar du gärna i sängen och det är bara ytterst motvilligt du gör något du inte har lust med. Hellre en öl på krogen än ett pass på gymet. Livet ska njutas, och obehaget får man ta när det kommer. Du riskerar att skära ihop totalt om du aldrig tar dig i kragen. Att övervinna lite motstånd är självutvecklande! Som den typiska Citroen C5 du är, tar du dagen som den kommer. LeeRoy |
|
| ciroen c5, kanske inte det bästa..... | |
|
En svart 330 med M-sport paket, men siktar på att bli en estorilblå M3 E46! |
|
|
"Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken" Länk |
|
|
Såg inte länken, jag blev en Alfa Romeo 156, usch vad hemskt... Det enda dom kan i det landet är att sparka boll och laga god mat! |
|
|
Jag är en etanolbuss. Stor och säker och går i gång på sprit. |
|
| Föredrar faktiskt att inte vara en Skoda men tydligen e man de... Livet är inte alltid skoj jämt... :( | |
|
Citroen C5 G-Nig |
|
|
He he , jag vart en Citroên C5 , jäkligt skumt alltså då jag ändå köo Citroên XM till vardags..... E-12 Billy B-10 Länk |
|
|
Kan man vara en bil? /A |
|
|
Vad jag ville ha sagt var, hur skall man vara för att bli en BMW? /A |
|
| humm... man är väl en i mängden verkar det som.... C5... | |
|
C5 :( / håller på ta kortet sen en bmw tror jag =) \ |
|
|
jag är knäckt.... citroen C5... jaha man får väl sälja ögonstenarna och köpa en fransman.... men vem fan vill ha en framkrafsare.... *S* |
|
|
suv typ lerig kia hmmmm........ bimmer ska de va annars får de va!..... |
|
|
Gjorde testet en gång till och besvarade den som svärmor skulle tänkas svara. Det var kul! =) Hon blev en C5:a *garv* och hon tar verkligen dagen som den kommer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.