|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag blev en Blå V70!! Dvs jävligt illa!! =) Länk 1BJÖRN Länk | |
| jag blev en svart 645:a med kromade 23tummare | |
|
Amen! Nu blev jag högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken! *garv* 1BJÖRN Länk |
|
|
Citroen C5 :) -- fjalar |
|
|
Citroen C5 här med fy fan! Min bil Länk |
|
|
Jag blev en högblank Alfa jag med... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Hahaha!! Jag blev en varmkörd Skoda Fabia Combi denna gången! Hur blir man en M3:a??? 1BJÖRN Länk |
|
Scheckheft |
Du är en varmkörd Skoda Fabia Combi. ??? Hur hände detta??? Finns det nåt på apoteket som kan bota? Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
| usch, blev tydligen en SUV ... typ KIA *skäms* | |
| En blå Volvo V70. LOL | |
|
Gammal tråd.... Länk "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
Porsche Cayenne....ä fan, cittra C5 menade jag :) MVH/Robert |
|
|
Maha... "som den typiska C5 du är tar du en dag i sänder", "oroar dig inte för mycket" och "du går hellre på krogen än ett gympass".. Fan va rätt, men JAG VILL VA EN PLYMOUTH BARRACUDA-69!!! Ingen j*vla fjollbil!!! HV-SLAKT! Två bilar är fler än en.. |
|
| c5 | |
| C5 :) | |
|
C5 blä! |
|
|
SL 55 AMG....mjo...stämmer väl rätt bra ;DD //Lazze Länk |
|
| Alfa 156, fick hålla tungan rätt i mun hela tiden. Men det är klart skulle jag göra samma test med "frugans" perspektiv då blir det nog en herrgårdsvagn... | |
gangsta_toth |
Volvo... Blääh. Ok att jag är ganska komfortabel av mig, men jag vill inte vara traktor. Om jag inte visste bättre hade jag tagit det som en förolämpning... |
|
c5 |
|
|
Sitt o träng C5 :-( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.