AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
623

Fikaträff i Umeå!

Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Nu är det snart dags igen! Lördagen den 3 April ordnar BMW Club Schweden en fikaträff, som vanligt månadens första lördag. Vi träffas kl. 14:00 utanför Ersboda Bilsevice på Formvägen, Ersboda. Efter litet BMW-snack så drar vi vidare till något fikaställe som vi kommer överens om på plats. Ingen anmälan behövs - det är bara att dyka upp!

Väl mött!

M.v.h. Mikko
mikko: varför så kort varsel om fikaträffarna jämt?

"Även en 316 kan man ha skoj med vintertid"
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Inte är väl varslet så värst kort. Vi bestämde ju redan i höstas att vi kör en fikaträff första lördagen varje månad. Häpp! Finns t.o.m. inskrivet i klubbens aktivitetskalender som du hittar i såväl BB som bmwcs.com

M.v.h. Mikko
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Jag är i huvudstaden och gör denna osäker, så tyvärr kan jag ej komma denna gång heller. Men jag hoppas ni får det trevligt utan mig.
Fredrik
Jag kanske kommer på träffen, beror på hur morsan ska ha bilen (det är ju inte min bil så...). Men jag ska nog tjata på henne...hehe=)
köp av hon bilskrället då!

njaa....det är som lite svårt då jag inte har varken jobb eller pengar=/. för min del så blir det nog en E30 323 eller 325 senare då ekonomin stämmer=)
Jag tycker inte att det är så kort varsel... iaf inte för oss som läser på klubbens hemsida ;-)

bmwcs.com/nord

Länk
Tjena grabbar...
Jag kommer givetvis..(tror jag)

Sen är det ju inte så värst kort varsel tycker jag.
Men jag brukar ju glömma bort att det är de här träffarna...=)

Vi ses!
Vi kanske kan prata lite planering inför norrträffen redan nu på fikaträffen på lördag?
dvs inte planera.. utan bara prata planering ;-)
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Lyfter tråden litet ;-) Som en påminnelse om att det är fikaträff imorgon. Alla som kan komma är välkomna. Vi kanske kan snacka litet kring Norrträffen åxå...

M.v.h. Mikko
Jag kommer imorgon! Med en nytvättad och nyvaxad bil dessutom..hehe;)

Jag har snackat med en kompis som också ska komma, han har ganska nyligt skaffat sig en BMW (318i E30). Han kanske kommer, beroede på om han hinner få ihop bromsarna till imorgon.

/// Tobias
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Jag kommer inte i morgon då jag must work! Men annars så svänger jag nog förbi den lilla träffen på söndag!
får se hur "fräsch" jag är imorgon, ska inta lite starkare varor ikväll, kommer jag så kommer jag, kommer jag inte så kommer jag inte ;)

troligast att jag kommer för jag är inte så "het" på flaskorna, dessvärre kommer jag med skitig bil :(

verkar bli lungt i kväll så jag är 100%säker att jag kommer

Jag glider nog in runt 14:10-14:15 är inte i stan 14:00...
men kommer innan halv 3 iaf.
stensth:
Du har inte möjligtvis med dig bilderna som du tog på driftingen? skulle vara kul å se :)
Jag kan lägga upp dem på min server ifall du har tillgång till dem här uppe...

alla:
Det är förresten en ny adress till bilderna numera... :)
bmwcsumea.extree.mine.nu

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.