|
|
|
|---|---|
| Tanken slog mig idag att ingen jag sett har våldtagit en 528(lr iaf den motorn) med överladd. Borde ju logiskt sett vara ganska effektivt tack vare motorvolymen. Någon som testat lr pallar den helt enkelt inte för ett sådant ingrepp??? Nyfiken..... | |
| Länk <-- Läs där. | |
|
Tror han menar 528 i e28 karossen med M30B28 motor, den har jag inte heller sett, men det finns byggen på M30B35 motor. Ska nog bli ganska kul med tanke på motorvolymen och sen e det en hållbar motor. // Gunnar ---- mina bilar -- Länk och annat :) |
|
|
det har redan funnits en sådan för 5 år sen ung. --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Aha, trodde han mena 52 motorn =) Vi håller på p bygger en M30B28 turbo. Just nu saknar man täckning på kontot, men då de kommer in pengar fortlöpet projektet. Blir haltech styrning för soppan, 465 cc spridare, audi s2 wastegate, Garret GT37 Turbo, ngt grenrör (vet inte hur vi gör än riktigt) och ngn stackars saab intercooler till att börja med. Just nu håller vi på o renovera toppen, svarva av kolvarna lite, o-ringa och så ska vi väl balansera blocket också. Ja så räkna med att det är klart en om en par år :P |
|
| ... han mena M52 motorn.... Saknar en edit knapp... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.