|
|
|
|---|---|
|
Vet någon hur man kodar fjärren så att man kan låsa upp bilen när man larmar av. Det funkar när man larmar bilen. Har läst manualen men får ingen uppfattning om just mitt bekymmer. Tack för tips //David | |
hellonasty |
Hm...på min bil är detta redan programmerat |
|
Öööö när du larmar av så låser bilen upp sig? Men när du larmar får du låsa me nyckeln? Testa å nolla larmet genom att göra de strömlöst. Funkar de fortf inte är det nog sladden me stängningspulsen från larmet till ditt clås som hoppat ut... Mycke nöje ;) |
|
|
Det stämmer, ska prova med det. Har det alltså inget med kodningen att göra? //David |
|
| Du kan även ringa till Cargard och fråga dom är väldigt trevliga att prata med på deras support Länk | |
|
ne e inget me kodning, då skulle clåset inte reagera alls me larmet... Tror på att nån sladd hoppat ur, brukar göra de efter ett par år. Plocka bort under-hänget under ratten å kika på kopplingarna från larmet, har för mig att man stjäl clåset på e34an vid vänster sparkpanel, typ stammen bakom högtalarna... |
|
|
Tack för tipset ska kolla upp det. //David |
|
|
När ´jag tänker efter så har det faktisk gått låsa upp med fjärren ibland men väldigt sällan, tyder kanske på glappkontakt. ska kopplingarna. tack igen. //David |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.