AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.332

Hyra BMW i Jönköping?

Hej!
Till sommaren skulle jag vilja hyra en ny BMW, nya 5-serien eller 7-serien, över en helg till en speciell händelse. Finns det någon som vet var man kan hitta någon i Jönköpingstrakten som hyr ut BMW? Hurdan är återförsäljaren där, går det att få hyra av honom?
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Mabi hyr ut BMW 316ti, 320 och 520 (nya modellen). Såvitt jag vet hyr BMW själva inte ut bilar men det kan ju vara fel.
be
361
benke_berguv
I3s- 18
Mitsubishi Outlander PHEV
tja.
såg i en broschyrtidigare i vinter att mabi hyr ut bmw 745 och x5 me. inte gratis men kul att det finns

ha de/benke-med e21 abstinens
Tackar!
Ja, enligt mabis hemsida har de iaf 520 att hyra ut. Ingen 745 verkar det som... :(
Nån som har nåt mer tips?
Har själv sett 745 med en liten mabi dekal här i sthlm så ring och fråga. Glöm inte att fråga hur gammal man måste vara för att kunna hyra den.

Ny bild 18 Jan-
Länk
Ok. Kan ju va så att dom har det i Stockholm men inte i Jönköping... Nån som vet? Annars får man väl hyra i Sthlm o köra ner den :)
Vad brukar det va för åldersgränser då? Är 24 och har inte råkat ut för nåt på de 6 år jag haft körkort, borde väl inte va nåra problem eller?
Det är ingen här på forumet med en ny 5- eller 7-serie som vill hyra ut sin pärla en helg i sommar antar jag? :)
Lite off topic, men..
MABI har just nu BMW-special. Hyr en Compact med fria mil från fredag 12.00 till måndag morgon. 995 :- Billigt sätt att provköra en ny BMW utan att vara nybilsspekulant. länkar till erbjudandet..Länk

Visst ja, villkoren:"Betalning sker i förskott med de vanligaste betal/kreditkorten. Kontant betalning accepteras ej. För fordonsgrupp Exklusiv kan betalning endast ske med kreditkort. För specialfordon krävs två kort varav minst ett måste vara kreditkort. För samtliga fordon gäller att hyresmannen har fyllt 24 år".

Ok. Då ska det väl inte va nåra problem. Rätt dyrt att hyra BMW tycker jag... Men BMW är ju en fråga om prioritering :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.