|
|
|
|---|---|
|
Någon som sett den här annonsen? Länk Det är alltid gratis ost i råttfällan... | |
|
Det är alltid gratis ost i råttfällan :) //Marin |
|
|
Finns den i Haninge? I sådana fall en kille som tar hem bilar utan att regga in dom, ringde på en liknande för ett par veckor sen. han har sänkt den där från 117'. Behöver iof inte betyda nåt, kolla på den. Hur har han fått på e36fälgar?? |
|
|
Ännu en bil som har "allt" utan bla bla.Nyimport får mig att tveka varför har han importerat bilen när han inte har råd att ha kvar den före fredag? ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
true :-) |
|
|
Den bilen går bort. Som jag skrev förut... vem säljer 1 liter mjölk för 4.90 när den kostar över 8 spänn överallt annars? Jag var bara nyfiken om någon var seriöst köp-redo på den och hade kollat upp den. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Annonsen luktar anti-seriös lång väg... "Höjer priset efter fredag" var en ny variant som jag inte läst tidigare. Tror han att den skall gå snabbare att sälja då? :) M3GT-fälg kopiorna på E39 var ingen direkt höjdare, inte heller "servis boken" som ingår. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Han har inte råd att ha kvar den efter fredag, men är den inte såld innan fredag så höjer han priset ?! | |
|
pistolas: Troligtvis rör det sig om billiga kopior på fälgarna och inte originalprylar. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Som sagt man får inte en krona för 50 öre... | |
|
erito: tyckte du att den var för billig eller? Mer får man ju inte som den där ser ut. |
|
|
Om du vill känna dig säkrare kanske du ska importera själv från AUkt BMWhandlare? Exempelvis: Länk Grisig färg på inredningen, annars välutr och låga mil samt ett bra pris. /Simon |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Många spekulationer utan att ha sett bilen ifråga, inte speciellt häpandsväckande billigt med tanke på miltal och nyimport. Det är väl skicket på bilen som avgör, vem är seriös i bilaffärer ?? Du blir alltid lurad när du köper bil bara mer eller mindre :) oavsett var du köper bilen. finns en hel del 528 för 80-90.000 att handla i tyskland så 98.000 för en nyimport med det miltalet är väl rätt OK ///MVH Hasso Länk |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
hej! måste säga att det är oerhört svårt att få in en -98 i sverige och tjäna pengar på den för 98'. den som simon länkade till hade ett handlarpris, dvs garantilöst, vilket troligen innebär ej komplett servicehistorik, reparerade krockskador, okänt miltal el dyl. Man får fortfarande ge en bit över 10' i tyskland för en schysst 528i -98. lite synd om killen bara som lackade om bilen i safirsvart, eftersom den färgen inte fanns förrän -02.... (jaja, jag vet att märka ord är dårens sätt att hävda sig, men ibland kan man inte låta bil!) mvh Johan |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Han tjänar förmodligen ingenting, kanske går jämt ut. Alla är ju inte bilnasare och måste absolut tjäna pengar på att sälja en bil. :)) ///MVH Hasso Länk |
mackan325 |
Kom igen nu den har ju faktiskt 'antiheljus bakspegglar,3st' det har jag aldrig hört talas om tidigare kanske ett unikt individual tillbehör? Tillsammans med 'Fälbara baksäten med stort utrymme' är det en ju en oslagbar kombination. |
| Han menar nog automatiskt avbländande backspeglar. | |
|
Låter inte så anmärkningsvärt billigt. Inte orimligt iaf... Farsan köpte en jävligt fin 528iA touring i höstas för 117´. Då hade den rullat 16000mil och det var skinnklädsel. Då brukar väl ändå prispåslaget för både touring och automat vara relativt högt. |
|
|
En 98:a är inte längre en sproilans ny bil. Killen kanske behöver snabba pengar? Nåt oförutsett kanske har hänt. Dumt att spekulera. Åk och titta på bilen istället! Å grunda er uppfattning på det. Godkväll! =) |
|
|
hahaha vilken skojare dt är... M5-fälgar är dt visst oxå.. hehe.. /// Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.