|
|
|
|---|---|
Dragan525 |
....kan bara säga att jag blev besviken!...ok bilen har gått ca 500mil bara så inkörd e den väl inte?!..Men min 525:a känns mycket piggare. Inredningen är nåt från yttre rymden :)Jag vet inte jag har delade tankar om den..E det jag eller är det nåt som fattas..den känns som en nyare japanare fan. OBS har ej testat den hårt, bara lite i stan osv......Vad tycker ni som testat den?...kommentera gärna!... MVH Dragan BMW 4 LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
| Tycker inte man märker nån skillnad motormässigt mellan 525 E39 och E60. Inredningen är väl så där men det behövdes en ny stil på bmw's inredningar, tar väl lite tid att vänja sig bara. | |
|
Är inrednignen vinklad emot föraren som i E39 ochg E34 elelr är den helt rak? Vet ju att Audi gått över till vinklad emot föraren.. synd som fan om nu B;W gått ifrån detta! __ Länk /JB |
|
| Kolla denna bilden, tror den ger svar på din fråga: Länk | |
|
bmw320i... hmm skam för den som rita den.. gilla rinte den nya panelen.. hoppas den känns bättre i verkligeheten! __ Länk /JB |
|
Dragan525 |
theprophet: Den känns inte bättre i verkligheten!...tyvärr jag kan inte vänja mig bara... MVH Dragan BMW 4 LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
|
Dragan525: Synd det för nya touringen verkar bli vacker.. men jag gilalr verklgien inte helelr att de slopar den förarorienterade brädan! Känns så mkt bättre att ha den sprtigare känslan som det inger! Synd av BMW! mkt synd! __ Länk /JB |
|
| Men inte är väl instrumtpanelen mycket vinklad mot föraren i E39 heller ? Eller har jag missat det ? :-) | |
|
bmw320i: hmm vet ej då jag inte minns så väl.. var så länge sen jag satt i en E39:a så gud vet när! hehe __ Länk /JB |
|
|
Vinklad mot föraren var väl e36 sist.... jag tyckte inte min e46 eller e39 var speciellt vinklad... eller är det jag som är sned? :-P Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
| erito - hehe, nä jag tror inte det ;-) E46 är inte vinklad iaf o jag är som sagt rätt säker på att så är fallet i E39 också. | |
|
E39:s instrumentpanel är vinklad mot föraren. BMW gick ifrån det formspråket i och med introduktionen av E65. Micke |
|
|
Personligen tycker jag att det var dags att lämna den vinklade panelen. Den var ascool 1972 när den dök upp i första femserien, men i dag när tom. Volvo S60 har den känns den ganska mossig. Jag håller med om att plastmaterialet i panelen i E60 är onödigt billigt, men designen är super. Fast smaken är ju olika! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.