|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har sett att det i USA finns sarskilda skydd att kopa for att skydda satet fran att bli hoptryckt och skavt vid montering av bilbarnsstolar: Länk Det verkar litet onodigt att skicka efter detta fran USA om det finns nagot liknande att kopa i Sverige. Ar det nagon som har eller har sett denna typ av produkt nagonstans?? //Örjan C | |
| Kolla här... Länk | |
|
Precis vad jag har letat efter! Tyvärr verkar de inte ens skeppa till sverige :( gto80: Jag kan inte se någon liknande produkt i deras sortiment? |
|
|
gto80: Hittar inte heller ngn liknande produkt Mr328: Om du gar till "Shipping Info" langre ner pa sidan sa far du upp en rubrik pa nasta sida "International Shipping (including Canada):". Dar kan man begara en "Shipping Quote" och det verkar som de skickar till Sverige med FedEx international. Om vi ar flera som vill ha denna produkt kanske man kan gora ett samkop for att fa ner kostnaden for frakten?? //Örjan C |
|
| Det som Britax bland tillbehör kallar sparkskydd då ?? Länk | |
|
gto80: Sparkskyddet ar ett tunnt tyg som skyddar satesryggen fran fotavtryck mm. Denna produkt ar vadderad och skyddar satet dar stolen star fran repor och att bli ihoptryckt av att barnstolen ar fastspand mot satet. Fedex International verkar vara svindyrt - typ $70 till Sverige och detta gor en internationell bestallning oforsvarbar... //Örjan C |
|
|
Köp en golvmatta eller något och lägg under stolen. Ni ska väll knappast ha bilen på utställning med barnstolen i i vilket fall. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Jag köpte ett liggunderlag som jag skar i 3st lika stora delar och la under stolen, det funkar fint för utom att stolen kommer lite högt. "inga märken i min skinklädsel" |
|
|
Jag köpte ett liggunderlag som jag skar i 3st lika stora delar och la under stolen, det funkar fint för utom att stolen kommer lite högt. "inga märken i min skinklädsel" |
|
| Precis vad jag letat efter! Jag lade just en beställning på två st. sätesskydd -- bara att vänta och se vad slutnotan hamnar på med frakt, samt hur bra de sedan visar sig fungera i praktiken. Jag återkommer till denna tråd när jag har fått dem (om nu någon vill avvakta min utvärdering... :-). | |
|
Emm: Jag ar i alla fall intresserad av vad det kostar for dig och om de fungerar! Risken ar val att det blir ruggigt dyrt med frakten i alla fall... Man skulle ha litet battre kontakter i US som kunde ta leverans och skicka med ytpost istallet.... //Örjan C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.