|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hebbe: Ja, jag har en kolfiberläpp liggandes jag med som ska dit..i veckan nu. Jaså, turbo M3:a i lidköping...gott de. Ja de e ju inte gratis..tycker de räcker med M3:a UTAN turbo ja...ekonomin alltså...inte effekt:) 8-10st!!!!!!! SÅ jävla många.. Jag vet bara 5 st tror jag. Min, din, robbans, silvrig 3.2 cab, en gul 3.0:a.. Och sen har jag hört om en organge eller nåt...och sett en svart. Vet du några fler....Då blir de Båberg och Preem i Götene sen då hoppas jag? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Ok... det låter schysst. Ne det kostar att ligga på topp=). ska räkna lite här nu. hmm 2st dakragula. 1st lila. 1st avusblå. 1sr silvrig3.2 cab 1st svart 3.2cab(andreas) 1st koppar/bronz (har vart dakargul). 1st silver coupe(robban) 1st röd (min) och igårkväll seglade det omkring en techno eller daytonaviolett 3.2 cab med hardtop. Där har vi ett 10 tal. Har säkert missat nån också.. Blir nog nån sväng både till båberg å preem skulla jag tro. Mvh Hebbe |
|
|
Hmm..Andreas bor väl i Götene? Eller han kanske har flyttat. Just de...den lila går väl jävligt bra har jag hört...3.0:a va? Den koppar färgade har jag aldrig sett, inte den avusblåa heller.. Men jag har ju inte bott där så länge...första sommaren nu så de lär väl finnas en del då... Gött de...Då blir de Raaace...hehe...vet du när de börjar på bägge ställena??? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Jupp andreas bor i götene. Men han är ju inne i stan ganska ofta. Var ute å tog en premiärtur i den idag med cabben nere=) Vet inte hur den lila går... Är annat avgas på den iallafall vad jag har sett... Den kopparfärgade kom ut nylackad i slutet av sommaren, tror det var silvriga lister eller silvrig läpp på den.. Tror han är polare med han som har den lila... Var nån chrysler-lack eller vad det nu var på den.. Vet inte när det börjar.. gissar att det inte dröjer länge tills båbergligan drar igång.. Preem rakan snackade dom om att det skulle köras på så tidigt som möjligt... Men sen är det ju snack om att det ska ordnas lagligt på sockerbruksgatan i ldkp varannan helg i juni å juli... Får väl se vad det blir av det.. Mvh hebbe |
|
|
Ok..och det var gött antar jag? Jaså...hmm...ska bli kul o se den där lacken... Ja...de hoppas jag..kul med race...även om man inte kör så e de kul o snacka me folk o bara kolla.. Jaså...i lidköping med?? Haha..det blir större och större... Snart blir de OS-gren..hehe... Ha de MVH: Henrik ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.