|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Som Topicen lyder. Och Isåfallvilka däck kan man köra med? 245/35?? Mvh Hebbe Tacksam för snabba svar... | |
|
Jag har 9.5 x 18 på min. den är inte sänkt än, men det blir nog inga problem. jag kör med 245/35-18 Länk Länk |
|
|
Ok... Vet du vad du har för Et på bakfälgarna? Mvh Hebbe |
|
|
Jag kör 255/35 18 och den var sänkt ca 3cm i bak skulle jag tro. Det var precis. Nu har jag 15mm sänkt i bak..är absolut inga problem. ///M3 |
|
|
et 30 bak et 24 fram (8.5") Länk Länk |
|
|
Ok... Var et 35 på de fälgarna jag är intresserad av.. Både på 8,5 ifram å 9,5 ibak... Får se om det går... Btw, M3lover. du är från lidköping va? Är det du som har den gula 3.0:an med den höga rieger vingen o.sv? Brukar stå på arlas parkering ibland va?? Mvh Hebbe |
|
|
Skitsamma..=) Nu är fälgar och däck beställda. Passar det så passar det annars får jag väl sälja dem=) Mvh Hebbe |
|
|
Hebbe: Japp...det är jag det. Jobbar du där eller? Vilken M3:a har du?? 3.0? 3.2? Färg? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Hebbe: Beställde du däck utan mig nu... =( --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
Hmm ja la på mina 18" igår.. Köpte bilen i november så första gången ja kör men sommardäcken men det blev inte bra.. Känns helt fel. Den kränger å far typ. Precis som bilen drar åt olika håll hela tiden. Sen går däcken bak i skärmen. När man kör hårt själv då vill säga. E man flera går de i typ ofta. Har 225/40/18 på däcken... Vad kan detta bero på? Ni verkar ju kunna köra bra med era ju ;) Roger |
|
| Original är bra... ;) | |
|
Orginal är inte skoj!... =) Jadu, vad felet är på dina... kan vara mycket.. men har du kollat så att fälgarna har rätt ET för din bil? Om dom inte har det så hamnar de lätt för lång tut eller för långt in... Vilket innebär att det tar i... --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
mean Machine...vi representerar två olika läger... ;) Ett par polerade original M3 Cabfälgar är det ultimata...för bilens egenskaper & väghållning också! ;) |
|
|
Hehe, vi gör nog det mosse... För min del ligger M3 Cab fälgen i bagagen som reservhjul... du ger gott... =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
Robban: Har du ställt på än eller? Vem är Hebbe? Jobbar han på arla han med? Henrik ///M3 |
|
|
Hebbe är jag... Nope inte alltid är på arla ganska ofta å gö eljobb... Jobbar på elteknik.. Hade en lagunagrön 325 förut men nu har jag skaffat mig en m3 coupé... |
|
|
OK. En svart eller?? ///M3 |
|
|
Nope.. en mugelloröd. Har inte åkt i den sen jag köpte den... köpte den i december. Robban jag ringer dig ang. däck... Mvh hebbe |
|
|
Okej, faan vad gött. Fin färg det. Är den nåt trimmad eller stylad då? Det börjar bli lite M3:or i Lidköping nu... Ha de gött ///M3 |
|
m3turbo |
Jag har 9½x19" med 255/30 bak på min M3 coupe. Skärmkanterna har valsats något! Mvh www.m3turbo.nu |
|
jupp den är ok. Nja. det blir ju fälgar nu då åså trilalr det dit en kolfiberläpp ifram snart å sänkning. vita blinker ifram. Men sen är det inte så mycket mer... Ang. trim så vart det meningen att det skulle hamnat en snurra under huven nu i vinter. Men jag köpte en lite klen turbo å sen stramade ekonomin å tiden åt förutsättningrana att bli klar till sommaren.. Får gå på det lite hårdare nästa vinter.. Jupp det finns ett gäng m3 e36:or i lidköping nu.. ca 8 - 10st skulle jag tro.. å ett bar knippe 325:or.. Mvh Hebbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.