|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet var jag får tag på en nummerplåtshållare med texten:autopower.se eller någe annat bmw relaterat? har alltid haft saab innan o där kan man köpa stcs genom klubben men här verkar det inte finnas någe sådant. Finns det ingen bmw klubb som annordnar träffar, mm?? /Jimmy | |
|
Oki www.Autopower.nu! Hoppas att den öppnar snart då, börjar tröttna på att se ett sjaskigt Rätt bil både fram o bak på den annars glänsande pärlan. Tack för infon //Dicken -nyförälskad bmw glidare- |
|
| Kontakata närmaste BMW-återförsäljare. Gratis eller ett par tior. | |
|
Tackar så mycket... en hel del kloka råd här. O skönt att träffa lite likasinnade människor! //Dicken -nyförälskad bmw glidare- |
|
| Trevligt att höra att shoppen kommer igång igen - vet att många undrat, däribland jag själv. :) | |
| Har en www.bmwpower.nu-hållare här brevid mig, samt en på bilen :) | |
|
har en bmwpower.nu hållare på e30'in, skall behålla den nu när bilen säljs, blir ju samlarvärde på dom :) sen när man är pensionär och alla flyger runt i bmw-rymdskepp så kan man säga "titta här, så här gick det till på min tid" så tar man fram samtliga träffreportage och demonstrerar :) 02-landskampen på knutstorp och lite sånt :) MVH Johan K |
|
|
Vad ni är malliga då för att ni har en hållare över. Kan ni inte dela med er då, så man kan ha en fin liten hållare här tills söndag. Första racet här i uppsala då. Får se vad det kommer för bilar, själv ska jag bara se på om det rasar några volvo/saab lådor. Nån som vet NÄR choppen kommer igång här eler är det bara -"den kommer komma igång" ??? //Dicken -nyförälskad bmw glidare- |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff |
|
|
Fan att jag skickade med min BMWPower.nu hållare när jag sålde 320n =( Mvh Tobias |
|
|
Hur plockar man bort dessa hållare på bästa sätt (modellen som inte har några skruvar), är det bara att ta i eller ? /Chriss |
|
|
Hållarna är skruvade, det är skyltarna som är isnäppta i hållaren. /Udo Dirkelsniff |
|
|
Hmm Jobbigt att den inte skickas förrän 1/5 !! Ja ja, den som väntar på nåt gott.... /Anders Länk |
|
|
Jag har en BMW Power icke EU variant till salu :) Fast ja fundererar på att använda den som nostalgisk tavla eller liknande istället :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Wendtan: Skitsnyggt, så skriver du ut ett par läckra bilder på bilen i lagom storlek och sätter i hållaren. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
AutoPower-skylthållaren monterad. Den är snyggare och diskretare än Bilsalongen i Grästorp hållaren som byttes ut. /Udo Dirkelsniff |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.