AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
796

Front bmw e36 coupe

Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Hej!
Såg i sommras i trollhättan en front på en silvrig BMW e36 coupe.
Denna front var det snyggaste jag har sett.
Den såg ut att vara en blandning mellan M3 e36 fronten och M3 e46 fronten. I stort sett såg den ut som M3 e36 fronten. fast det stora luftintaget i mitten såg ut av vara från E46:an.
Har tyvär ingen bild på bilen.
Är det någon som vet vilken front jag snackar om?
Är på jakt efter den, alla tips välkomna.
Det skulle kanske kunna vara en som Siedl har gjort det är den som har inbyggda njurar? ... går att hitta på dalhems hemsida ! kostar cirka 6000:- Spoilern Heter "FLASH" ! kan vara den !??

INFERNO
Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Nä hittar ingen front som är lik. Vet inte ifall jag är inte rätt på dalhems men jag var ine där alla fonter till e36 finns.
Vad har Siedl för hemsida?
Någon fler som har tips?
Tja räkan... Jag har koll på vilken front det är du snackar om, eftersom att jag såg bilen ihop med dig i somras=)

Fronten är av märket Dietrich och är enligt tillverkarna i Audi RS4 design... Den kostar 3995:- och går att köpa på MH-styling.

www.mhstyling.se är adressen...
Glömde en sak... Appropå Seidl fronten. e det nån som tycker att den är särskilt snygg, jag tycker att den skulle vara tusen gånger snyggare om den inte hade inbyggda njurar. Då är ju original M3 front klart mycket snyggare... eller vad tycker ni?

Tycker egentligen att det inte finns nån front till e36 som är snyggare än M3 original i GT utförande (med extra läppar i hörnen och justerbar splitter)

Men det är klart M3 fronten är ju rätt vanlig så skulle jag villja sticka ut så skulle jag nog välja den från Dietrich...

Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Haha Richy =)
taco
Vill se den där seidl fronten alla snackar om.
Jo snyggare än så kan det ju nästan inte bli.
tja rekiz...

jo men seidl fronten är den som sitter på den svarta M3:an som styling kompaniet har... du vet den som var med i bilsport för några nummer sedan... kika i den tidningen eller gå in på stylingkompaniets hemsida eller nåt... ha det gosch
Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Ja just det det är den. ja den hade vart ruskigt snygg om det inte vore för njurarna
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.