AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
756

Baksäte i e36 coupe

Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Hej!
Går i bil köpar planer här. Har tänkt mig en 328 coupe så fort jag har fått sålt min nuvarnde bil.
Jag undrar hur det är med utrymme i baksätet, kan två stycken resa där under en längre tid?
För vill ha en bil som man kan dra iväg ett gäng till kusten och liknaden utan att passagerna lider allt för mycket.

MVh Fredrik
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Jag är ~188 cm lång och jag stöter i huvudet i taket där bak. Sitter jag bakom förarstolen när den är inställd för mig får man ha knäna åt sidan. Men är man lite kortare är det inga problem.

Men jag bryr mig inte alls om det, jag sitter ju inte där bak :)
Har väll åkt en 10-15 mil med 4-5 pers i bilen och då funkar det, men en rikigt lång bilsemester blir nog jobbig
Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Okej men då är det som jag trodde då.
Jo man sitter ju själv fram så det är ju inga större problem med plats :D
ba
963
bader
320i Touring -99
535xd Touring -16
i jämförelse med våran 735ial så sitter man som en sardin i konservburken.. skulle inte rekomendera längre turer i baksätet på coupe. svårt att komma i och ur.. men det finns bälten runt om :)

I compakten så finns även mittbälte :D
Finns mittbälte i min e36 coupe...

Skulle inte rekommendera nåra långturer om man är personer av lite mer än medellängd, men för at åka ner till stranden fungerar det nog...
Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Men det är väl iaf bättre i e36:an än avd det är i calibrorna eller är det ungefär samma?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.