|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Undrar ifall någon vet om BMW har nån CD växlare, som klarar CD-R skivor? för min gör tydligen inte det! visar bara Error CD :( Tacksam för all hjälp! | |
| Jag tror nog bara jag haft CD-R skivor in min växlare, BMW original 6-skivors. Alla min CD-R har fungerat felfritt i växlaren. | |
|
Har inga problem i min växlare heller. Prova och bränn lite saktare? med kvalitet´s cd-r skivor. mvh kristian |
|
| Har heller inga problem med brända skivor i min org. cd-växlare! | |
|
funkar perfekti våran oxå, 6-skivors original... dock har jag inte provat -rw skivor... |
|
|
dett kan bero på att du har brännt på förhastigt på en skiva som inte tål. du ska alltså inte bränna en skiva som är X8 med snabbare hastighet. då funkar inte skivan på vissa stereo anläggningar. plus att skivan måste ha blivit slutbränd/låst vid bränning.(close session skall väljas) alltså att man inte längre kan bränna mer på den. |
|
|
16x funkar utan prob., måste vara något annat knas. |
|
|
Ni som har svarat har ju alla nyare cd-växlare antar jag eftersom det handlar om E39/E46 modeller och dragan25 hade ju en e34 så det kanske skiljer lite mellan dom olika cd-växlarna???Annars vet inte jag heller vad det kan vara för fel...Du kan ju alltid höra med BMW om din cd-växlare ska klara CD-R skivor eller inte........ BMW CS Nr:05043 Mvh Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.