|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Låter bra får se vad jag gör men jag tror jag behåller orig låda till att börja med. Tack för hjälpen allihop. Filip |
|
| Om du byter ut motorn så får man inte ändra något alls på motorn (ens inom dedär procenten) för då är den inte avgascertifierad längre. | |
| vart ligger problemet med att använda e36ans låda på M50 i en e30 ??? Hamnar den snett lr ?? Ska slänga i maskin imorgon.. lite modd lär ju krävas lr ?? MvH Rosen | |
|
Om motorn sitter rak så gör e36 lådan också det. Har inte provat själv men det verkar som e36 lådan är det bästa alternativet eftersom de ska passa rakt av från vad jag läst och hört . |
|
|
Han inte prova igår :( ... och idag e man helt slut.... Wardof: Du kör ju med m50.. När du menar att motorn sitter rak menar du då att överdelen e rak lr utgår du ifrån tråget ?? |
|
| Ja jag har M50 i min e30. på överdelen är det svårt att se om den sitter rak, men om man kollar underdelen på oljetråget ser man det direkt. | |
|
Wardof: Vilka motorfästen har du använt dig av? mvh |
|
| e36:ans motorfästen | |
| Har prövat kasta ner motorn idag men har problem med motorkuddarna, fär inte dit motorn. Andra motorkuddar eller? | |
| Det går med e28 535:ans motorkuddar. | |
|
är det "getrag"lådan eller "Zf"-lådan från E36 ni använt som monterat m50 i E30?? ska köra turbo sedan, vill ha den som håller och passar bäst. Har ett par alternativ att välja på. skiljer de något i utväxling mot E30 lådan? |
|
| Skiljer det något alls mellan Zf och getrag-lådorna från 325 e36? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.