|
|
|
|---|---|
|
Länk Ser helt ok ut tycker jag. Är det en kommande M kanske? ///Egget Länk | |
D-diddy |
Läckert. ser onekligen ut som en M-bil med tanke på alla avgasrör. :D David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Ser väl ungefär ut som 6-serien fast lite mindre/kortare...snygg! Om jag förstått det rätt ska väl 4-serien vara coupe-varianten av kommande 3-serien? / Joakim Länk |
|
|
Den va mycket läcker. Min Bil: Länk |
|
|
Riktigt schysst, fast jag tror det samam gäller för denna som för de senare BMW modellerna som lanserats, den gör sig inte fören den står i bilhallen. Länk |
|
|
Välldigt hög vill ha faktor Livet är ingenting för amatörer... |
|
|
Den såg heeelt ok ut! Väldigt lik E63, fast förhoppningsvis med en prislapp som passar oss dödliga bättre... :-) Mvh Elvis |
|
| BoogieElvis: Det kan du nog glömma :) | |
| Lätt att det blir en sådan om verkligheten är i linje med bilderna! 2006 blir lagom för nästa bilbyte! | |
|
ser ut som en blandning av jaguar och alfa. men helt ok. *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
| riktigt läcker! så lååångt kvar bara =(! | |
| Dataanimerade bilder säger inte speciellt mycket om hur den kommer att se ut i verkligheten. Än har vi väl inte sett ens en maskerad riktig bil(d)? | |
|
Grymt snygg! |
|
|
Den är inte dataanimerad....4:an kommer se sådan ut. Länk |
|
|
den här va bättre Länk Dime M |
|
|
Aha...ser 4'an ut så...nu börjar det likna nåt! Läcker!! //Lazze Länk |
|
|
som sagt är den väldikt lik 6-serien o snygg var den! MvH Bmw 4-ever |
|
|
hamannBMW>> Det är klart den är dataanimerad! Kolla annars nedan. "Computer-zeichnung" är nyckeordet;). Mvh Länk |
|
|
tsk tsk I Danske Bilamagasinet ser bilen sådan ut ifölge BMW själv. Men tro hvad du vil. Ingen tvivl om at 4:an kommer se sådan ut!!! Länk |
|
|
Kommer den enbart i M-version? För om den skulle gå att få med en vanlig 3 litare så vore det ju ett givet köp... Mvh Elvis |
|
| Riktigt snygg bil på bilderna. Tyvärr har dataanimerarna bättre smak än Bangle så slutresultatet av bilen kommer nog inte vara lika snygg som den animerade bilen på bilderna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.