|
|
|
|---|---|
|
Här är bilen: Länk Någon som vet något om objektet i fråga? Alla tips och kommentarer mottages tacksamt. roadZter | |
|
köp ingen utan sportstolar/sportskinn, vita lampor runt om! (min åsikt) |
|
|
Såvitt jag kan se så saknar bilen Xenon. Skinn utan värme i sitsarna är ganska tråkigt under våra långa vintrar. Det står att den har sportpaket? Jag ser inget som tyder på att bilen har just sportpaket. De står inte att den har multiratt/farthållare trots att de framgår av den ruskigt suddiga bilden att den har just detta. Den ser ut att ha alu inr. vilket ar snyggt till de flesta färgkombinationer. Vita blinkers runt om kostar ju en slant att eftermontera. Men priset på bilen måste anses som bra, och Jarls säljer inte bilar med skum historik enligt min erfarenhet. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
MJ_MJ_MJ |
Wendtan: har varit och kollat på bilen i fråga! den hade både xenon och värme i stolarna, men Jarl hade glömt att skriva ut det, historiken på bilen stämmer fint och prisläget ligger rätt bra till tycker jag, brukar "hänga" ute på jarls en del och har kollat in de flesta av hans bilar. |
|
Jag mailade och frågade vad "sportpaket" innebär... Fick detta svar: "stötdämpare o fjädrar front o bak"... / Joakim Länk |
|
|
Ufo: De menar nog sportchassi. vilket är standard :) MJx3: Ok. bilderna är så fruktanvärt dåliga, men de ser ut som de inte sitter någon lins på halvljus insatserna. De ska se ut såhär: Länk Tycker du de ser ut som de sitter xenon på bilden framifrån? Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Konstigt att deras bil inte blir såld till detta pris. Jag gav mer för min i södra tyskland! Sen kan man ju undra vad dom betalat för bilen om dom kan sälja den så pass billigt i sverige. Det är ju billigt även i tyska mått. |
|
| den blir nog såld ganska snabbt, annonsen kom ju ut i slutet på förra veckan. | |
| Wendtan: Vad kostar att fixa vita blinkers runt om? | |
|
De kostar ca 2500 kr på bmw spec inkl moms och valuta skillnad. På bmw borde det kosta kring 3000 kr. Eventuellt något mer. Jag rekommenderar bmw orginal för bästa passform. Bmwspec har även dom bmw orginal. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
wendtan: Och om man inte monterar komplett blinkers-set själv, vad tror du aukt BMW-åf tar för jobbet? roadZter |
|
|
DanneZeta: Upskattningsvis ca 4000 kr. De tar ungefär en halvtimme, men de lär fakturera en timme. De är dock verkligen busenkelt att göra, bakljusen sitter med 3 små muttrar och främre blinkers lossar man med en skruvmejsel från motorutrymmet. De finns väldigt bra G..D.S guider på e46fanatics och 330ci.com Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
| Att byta blinkers är busenkelt. Kan du tanka och fylla på luft så kan du fixa detta. Om du är snabb byter du alla sex insatser på 10 minuter. | |
|
Såg att den cabben är borta nu...någon här som köpte den? Och de har en ny silvermet-cabbe, utan bilder än så länge. Någon som tittat på den? / Joakim Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.