|
|
|
|---|---|
|
Vill bara berömma detta utmärkta forum! Har man tummen (nästan) mitt i handen kan det bli kostsamt att köra beg BMW. Har haft ett irreterande ljud när jag svänger. En sökning på forumet gav svar att det möjligen kunde vara för lite servoolja, i med lite olja och ljudet försvann! Detta var ett i raden av tips som sparat mig tid och pengar! | |
|
Det har du helt rätt i.. Här finns svaren på dem flesta frågor helt suveränt och dessutom gratis. Dessutom är det väldigt intressant att komma i kontakt med så många duktiga människor. Forumet har helt klart höjt min intresse för bilar! Man läser och lyssnar och lär sig av folket här och alla är väldigt snälla och hjälpsamma och har en jäkligt kul humor. Till och med tjejen är här och kollar runt som tidigare inte varit intresserad av bilar. Hon skrattar gott åt all humor som finns här. Wenden och starre är ju helt klart mina favoriter! En skål för er gubbar. Underbart forum! Tack för att ni finns! mvh Kristian |
|
|
Instämmer med tidigare talare. Personliga favoriter: Kalle Hansen, Hasso och Bjoerck. Den senare har blivit en favorit pga förmågan att alltid försöka va lite mer objektiv i diskussioner som rör jämförelser mellan bmw-bilar och övriga märken. |
|
|
måste hålla med tidigare talare!=) blir liksom som att få en extra garanti när man köper bmw! Tackvare detta forum jag kör BMW idag, och det kommer nog att fortsätta! /Cronor |
|
|
Alf: Den här Wenden, vem är det? Jag vill verkligen understryka några ruskigt duktiga gurus: Hasso givetvis, Samt Folke, Asken och Jesperado. Utan dessa framstående profiler hade forumet tappat MYCKET kunskap. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Jag passar på att stämma in i ovantsående kör! Samtidigt så tillägger jag Johan B på listan över oumbärliga användare. Våran oljeshejk no 1. :-) Tack även till Power Crew som erbjuder detta förnämliga tillhåll på nätet! /Anton |
|
|
Anton: En miss av mig, Tackar för att du kompletterar. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Om vi ska hylla lite folk så vill jag även lyfta fram Stephan735i som har en skapligt stor databank innanför skallbenet :) /Andreas |
|
| weenden = Wendtan: Gossen det är du så klart. | |
| Weismüller: Instämmer med dig..det är bekvämt med ett forum där folk kan hjälpa varandra och samtidigt ha kul ihop med delat intresse. | |
| Tycker att Jesperado inte skall glömmas i dessa sammanhang. En av de bästa här när det gäller vad man Får och Inte får göra om man vill köra lagligt..=) | |
|
Passar på att instämma i detta. Har ökat mina kunskaper med några tusen procent under tiden här. Men tanka och fylla spolarvätska kunde jag innan. |
|
|
Detta forum är helt klart ett ovärderligt verktyg när man gillar BMW-bilar som är äldre än 10år :) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Ni har glömt Eric W!!! han har ju nästan alltid en annan länk som svar som tex visar bilder på det man söker eller rent av mekartips! Det hjälper en hel del det.. Annars håller jag med alla andra här.. Tack för ett bra forum.. Mvh Jojje |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.