AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.722

BMW Power Jacka

Mo
227
Monsoon
320i -06
Saphire Black Metalic
Lite kroppslig styling..

Hittade denna annons på Blocket om nån är intresserad av BMW jackor. Ser riktigt snygga ut..om man gillar den stilen dvs..

Länk

Tänkte bara tipsa..om ni missat den.
Har en själv fast den är från första versionen av den jackan. De blåa fälten är mer klarblåa på min och mer åt marinhåkllet på de nya och sedan skiljer sig texten lite.
Snygg jacka=)

/R Gustavsson
Wicked:
Var köpte du din

MVH
Hmm, ser ju ut som ovandelen/jackan till ett skinnställ. Fast den var rätt snygg.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Dime; jag ringde han som är på bilden till annonsen (märkte jag sedan) och tänkte skicka efter en. Då hade jag sån tur att han var på väg från Sundsvall till Sthlm och for förbi Söderhamn där jag bor så han svängde in en sväng så jag fick handla direkt av honom.

/R Gustavsson
Fan... Bor ju 5 mil från Kramfors. Bara att skaffa en bimmer snabbt nu så man kan handla en sådan häftig jacka!

MVH Johan
Länk Alla i v-norrland, regga er!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Känns det inte lite töntigt att springa runt med en sån där?

---
Min E30: Länk

/Chrille
Det var nog det fulaste jag sett på länge. Supertöntigt.

// L
deejay; mjo, den är lite mycket, jag funderar på att ta bort texten på ryggen och ärmarna så den blir lite cleanare men tyvärr blir det såna fula hål isåfall...
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Håller med att det känns lite "väl" överdrivet med en sån jacka så länge man inte är mekaniker eller är med i nått bmw-team.

Skulle inte gå runt med en sån jacka direkt, kanske om texten och märkena vore LITE mindre :)

Men men upp till var och en, är man bmw frälst och tycker modellen är snygg så varför inte....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.