|
|
|
|---|---|
m3_kosova |
Behöver nya däck till min bil vart kan man köpa billiga däck. Jag är ute efter Dunlop SP9000 i första hand. Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
|
Finns massor om detta om du använder sökfunktionen. Men när jag ändå är här och skriver så ska jag göra det enkelt för dig: Länk /Andreas |
|
m3_kosova |
Tack...... Mitrovica Po Qka Mendove |
|
Länk Dunlop Sp Sport 9000 var ju jäkligt billigt på däckoline. |
|
|
Länken funker självsagt inte.. 255/35/18 "Angivet pris*: 4191,18 SEK! Enbart via oss endast 2369,70 SEK Det är alltså 43 procent mindre! Leverans kostnaderna är inkluderade i priset!" Dom kostade faktiskt 4k per stk då jag frågade forhandlar senast i dag. |
|
|
Morten: Skillnaden på 4 st däck i den dimensionen blir då nätta 6416 riksdaler!! :) /Andreas |
|
|
Bor du i blekinge med omnejd så kan jag förmedla en kontakt. Jag har köpt en omgång sp 9000, 4 däck pålagt och klart för 8600:- 235 18" fram, 275 18" bak. |
|
m3_kosova |
Hej alla. Jag behöver bara 2 st däck 235/40 ZR18 Vad skulle det kosta? Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
|
Det är bara att gå in på Länk och kolla själv! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
...fast du kanske ställde frågan specifikt till Vizkid!? :oDDD Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
235 40 18" skulle jag tippa hamnar runt 2 000 kr st. |
|
|
Jag bor i blekinge och behöver nya däck så du får gärna förmedla kontakten till mig /Andreas |
|
|
Kontakta Peter på 0705 33 87 42 hälsa i från Vincent. Jag är helt övertygad att han ordnar rätt däck till rätt pris, balanserat och klart. |
|
|
www.gummihuset.se har riktigt bra priser....... Lycka till BMW WROOOM |
|
| KM däck i Haparanda, billigast i hela Sverige! :)) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.